RSS

Kiwi ukulele (Teacher resource)

08 二月

之前訂購Kiwi ukulele時,其實想連Teacher resource(上圖)一起訂的,因為如果有機會教小朋友/朋友的話,能有合適的教材作輔助會好一點。

1. 起先問Mike(Kiwi ukulele作者)可否一起購買,原來他沒有出售,固建議我找代理。

2. 電郵給代理,順便問問那些紐西教材是否也適合香港的小朋友,回覆是適合,不過代理只有興趣批發,建議我自己去網上書店fishpond搵。

3. 其實fishpond根本無貨,靠自卒之係mightyape搵到,但mightyape個胃口真係好mighty,運費居然夠膽開價NZ$72(約HK$390),我係書痴,唔係白痴,惟有放棄。

4. 最後電郵mike,告訴他我放棄Teacher resource了,所以只找他單買Kiwi ukulele,以paypal付款後,請他將書寄出。真接向Mike訂購是唔想他蝕錢給書商,也不想幫襯紐西蘭的網上書店。(台灣和美國的網上書店才不會這樣)

5. 今早Mike給我一個電郵,說因得知我好像無法買到Teacher Resource,所以. . . 他寄出Kiwi ukulele那本書時,加多本Teacher resource送俾我. . . 實在太感謝了!!!

祝你本書大賣特賣,每個讀者都因你本書的緣故愛上Uke!
(其實. . . 我諗佢唔識睇中文. . .)

 
2 則迴響

Posted by 於 2010/02/08 in Uke工具

 

2 responses to “Kiwi ukulele (Teacher resource)

  1. jtycc

    2012/04/03 at 00:28

    How is the book (The regular one, not the special teacher one)? Do you think the book is worth buying?

     
    • stevenukulele

      2012/04/03 at 09:13

      原本那本,對入門的朋友來說,絕對值得!教師那本,千萬別買!

       

發表迴響

 
