RSS

選購你第一支Ukulele

02 六月

購買前小功課
‧Uke可以奇型怪狀,但主要分結他型和菠蘿型。建議新手買結他型,因較易拿穩。

‧Uke也有分細碼(Soprano)、中碼(Concert)、大碼(Tenor)和加大碼(Baritone)

‧不喜歡Baritone既沒Ukulele小的優勢又不及結他豐富,不倫不類,不討論!

‧以往Soprano是12格、Concert是15格、Tenor是17格,現在很多廠出產的新形號Uke都淡化了這些界線,有15格的Soprano,也有17格的Concert。所以你知有分大中細便成了。

‧作為第一支Ukulele,建議你買Soprano,唯有Soprano才能發揮Ukulele小的極致,也只有Soprano Size是不可或缺的。
以下的小測驗是幫助茫無頭緒的新手清楚自己需要一支怎樣的Ukulele的。

選購取向測驗:

Q1:你想買一支玩具還是一支樂器?
a.玩具(→Q2)    b.樂器(→Q3)

Q2:你願意付多少錢買一件玩具?
a.$150以下(→A)    b.$150以上(→Q3)

Q3:這是你第一支Ukulele嗎?
a.是(→Q4)    b.不是(→B)

Q4:你預算了多少錢去買?
a.$200(→C)    b.$400(→D)    c$600或以上(→E)


答案:

A
其實Ukulele不是玩具,如以樂器身份對待它,你一定得到更大樂趣,現在後悔,請轉看Q3;如忠言逆耳 . . . 其實一般細琴行、yahoo拍賣或國內的琴行也能找到這類的Uke,你只需注意外形是否合乎你眼緣,其他什麼音色、手感等可不需理會。

B
這篇文章是「選購你第一支Ukelele」嘛 . . . 如果你已擁超過一支Uke,你一定清楚自己想再買些什麼,唯一的忠告是:買能力範圍以內,最貴、最好的。

C
旺角尼爾遜琴行Vineyard UKG04

D
葵涌UkeHKKala Ka-15S

E
你可以有很多選擇,建議親自到旺角尼爾遜琴行(暫時有2個品牌,價廉物美)和葵涌UkeHK(暫時全港最多款的專業專門店)試琴和選購。如果你視錢財如糞土,推薦一支我很想買(但買唔起)的$2,400 Honu – Big Island SP-KRGT,真係好好聲同好好彈(唔信自己去試) . . . 另外西貢亦有專賣Uke的地方,因未去過未能介紹 . . .


注意事項:

‧每俾多$50都一定會有再好少少的Uke,如不想預$500俾$1,000,縱只超$0.1額也絕不考慮。
‧除非你是死硬派粉絲,否則唔建議去「劏你」(唔明就算)買,款少之餘、價不廉、物也不美。
‧一般買Uke都不連袋,做預算時要留意此點。
‧實木比夾木貴、有電pickup比無貴、size越大越貴。

 
402 則迴響

發文者為 於 2010/06/02 英吋 Uke拾趣

 

標籤: , , , , , , , , , , , ,

402 responses to “選購你第一支Ukulele

  1. Bobby

    2010/06/02 at 02:11

    師兄,我也剛買了一支Eleuke的Concert Size Ukulele。
    很喜歡你在這Blog介紹許多有關Uke的事及技巧。
    我會繼續支持,希望有天會追上版主的Uke技巧吧!

     
    • stevenukulele

      2010/06/02 at 07:25

      你買的是Eleuke新出的電木Ukulele吧?跟Sam買的?之前我也有考慮過買,不過最終買了Kala的KA-ASAC-T Tenor,原因十分無聊…因為eleuke的logo唔夠靚:p

      其實我也是年初才接觸ukulele,大家一起努力吧!^^

       
      • Bobby

        2010/06/02 at 15:36

        哈哈,係呀,的確係跟Sam師兄買:)
        本身想買平D既,如Kala低階DD既夾木Uke,不過聽落真係實木D聲靚好多…
        一齊努力喇,希望可早日做到自彈自唱的級數!

         
  2. HEIYAN

    2010/07/02 at 09:33

    this is so useful 🙂
    因為我依家用緊既係問朋友借既, 所以番到香港我都要去買番支啊
    你想買果個Big Island SP-KRGT其實係咪已經係好好架啦?
    因為我係日本見到既好似閒閒地都幾千蚊港紙咁…
    所以我唔知其實average價係幾多度..

    仲有你好耐冇update啦~~等睇 :)))

     
    • stevenukulele

      2010/07/02 at 13:19

      1. Big Island 是一個不錯的品牌,木料和手工都是一流的,唯一問題是…貴 ^^!
      2. 如果要好平好平,$200也有可接受的uke;如果有少少要求,視乎預算,$500至$2000也可買到心頭好。回港購買前可到www.ukehk.com先看看,與日本的uke比較一下外型與價錢再決定。
      3. 6月份是忙到發瘋的月份,謝謝你的支持,7月份我會努力的了。^^

       
  3. alice

    2010/09/03 at 15:09

    現在$200 中可買到最合理質素的是Vineyard UKG04嗎?
    我剛問了琴行,現在還特價$152!很便宜!
    我是新手,我怕質量不好會很容易走音…
    如果會常走音,我想買好一點的,
    MAKALA DOLPHIN BRIDGE $320 <–我喜歡她的顏色!
    KA-15S (Satin Finish 磨光) $400
    聽聞是同一個廠,不同line,那一隻較好?

    還有ukulele可用結他的調音器嗎?

    多謝指教!

     
    • stevenukulele

      2010/09/04 at 15:09

      1. 如果budget在$200,Vineyard的性價比最好(Vineyard其實只是塗上去的牌子,我學生買的時候它又名Hawaii,好像同一款共三個不同的牌子)。質量OK,不容易走音。千萬不要買玩具型的uke,只會浪廢金錢。
      2. 如果經濟許可,我贊成買好一點的,因為音色的分別很明顯。
      3. 個人來說,喜歡KALA多於MAKALA(LOGO好看些:P),音色KA-15S會好一點。如果有時間,你可去尼記琴行試試,再去ukehk.com(好像搬了去尖咀)試試。
      4. 只要不是那種只可調6個音(E, A, D, G, B, E)的調音器,而是可調Chromatic Scale(12個音)的那種就可以了。

      如果KA-15S vs DOLPHIN VS Vineyard,我會覺得KA-15S最好,而DOLPHIN和Vineyard不相伯仲。

       
      • alice

        2010/09/06 at 02:33

        謝謝你的意見~! 最終我買了KA-15S~! 音質真的有分別呢~! ukulele很好玩~!^o^

         
  4. Joyce

    2011/01/05 at 13:33

    Hi Steven!

    我本身玩了1年結他, 也想玩玩uke, 其實我還沒買uke, 這個網站的資料對我入手非常有用, 希望你繼續有新uke資料提供給我們啦~我有幾個問題想問問的

    看到你的西瓜uke, 超想買這隻, 他的形狀比較特別, 拿起來會很辛苦嗎? 還有我們掃chord時會把他的紅色刮下來嗎?音色如何?

    我想到UkeHK親自選購, 他們服務如何?願意解答我的問題嗎?

    最後, 你寫的歌譜教學非常有心思,之後會不會錄一些你彈的片段給我們聽啊XD?

    謝謝~

    Joyce

     
    • stevenukulele

      2011/01/05 at 15:06

      1. 一定要試試,你會愛上它的。^^
      2. 這形狀的Uke不利於用頸繩(葫蘆狀較適合),很多時要拿著彈,但本身很輕,起初會不慣,要習慣也不難。
      3. 面板上有類似焗漆的塗層,極不容刮下紅色的部份,不用太擔心。
      4. ukehk已搬往尖沙咀,服務好,有耐性,老闆熱愛ukulele,只要是同道中人,齋睇齋試齋吹水唔幫襯都無任歡迎。
      5. 上次上去時西瓜仔好像斷了貨,可先致電問問。無都建議有空去走轉,一來還有好些其他款式,二來uke的魅力一定要親自用雙手才感受得到。
      6. 謝謝你,我本身彈的不好,所以一直都沒有上載片斷,但2011年給自己的目標是多作新嘗試,所以一定會獻醜的,要有心理準備,可別給我嚇跑。:p

       
  5. fai

    2011/11/10 at 11:39

    Steve,
    我第一把ukulele 是一把雜牌Soprano, 朋友們送給我當生日禮物, 雖然該琴的聲音沒有怎樣, 幸好音準仍可以接受, 自從, 我不時拿出來彈, 好開心!

    過了一段日子, 覺得自己對ukulele的興趣不減反加, 所以決定買把正貨玩,上星期在Sam 那裏買了一把 Kanile’a K1 Tenor, 超贊! 真的好得不知怎樣說好, 聲音好sweet 和 warm, 好啱solo 彈, 雖然strumming, Koaloha 那把會好點, 但我聽到Sam 用 Kanile’a 彈 Pinaforte時, 二話不說決定買這部琴, 至於外型, 又係靚剽不得了!!! 雖然我平常不喜歡光面太浮誇, 但這部結他的光面令木紋浮現得好好.

    昨天, 我又幫朋友們上去Sam 那裏買了一把 aNueNue的papa1 當好友的生日禮物, 好奇怪, 雖不是實木, 但聲音郤不錯, 可能是Mahogany 木的關係, 再加上手工的精緻, 而且, 最好是琴身的雕刻公仔, 超可愛!

     
    • stevenukulele

      2011/11/10 at 12:07

      嘩!Kanile’a!超羨慕!

      Sam說aNueNue的設計有點不同,所以雖然不是實木,但出來的聲音也不錯。^^

      加油!ukulele實在是值得花時間去練習的,因為你一定會樂在其中!

       
      • fai

        2011/11/10 at 12:18

        對! 我對自己那把Kanile’a 很滿意, 放在公司, 午飯或放工也會練練. 至於我人生第一把ukulele 就放在家, 主要練習掃chords 伴奏.沒辦法, 我是玩小提琴和結他的, 所以對共鳴的要求頗大, 所以想玩把好聲的ukulele, 唯有拒買名牌, 少外出消息, 儲錢買樂器. 其實買Kanile’a 的錢也買不起一個LV手包 😛

        昨晚太忙, 沒空傾談, 我一直在比較他們出的 Caone 實木相思木和 aNueNue 的 Mahongany, 結果都買了aNueNue 那把, 不是說他們的Caone 不好, 我也幫他們買過一把Caone Tenor 給人, 但昨天那兩把, 的確aNueNue較好! 再者, NueNue的logo 實在太可愛, 連個包都超cool!

        我現在跟Jake的app學彈, 因為實在太喜歡他的Pianoforte的編排! 個app真係唔錯!

         
  6. misodo

    2012/01/23 at 04:35

    我在忐忑該買aNueNue Papa II concert還是Papa III tenor
    我嘛, 女生
    其實想用作自彈自唱
    soprano的tone較高, 跟聲線太貼近, 所以不會考慮
    謝咯 ^^

     
    • stevenukulele

      2012/01/24 at 01:10

      你選的都是沒有PICKUP那款吧?我看過這兩支UKE的分別,好像就只有價錢和大小的分別。
      能告訴我你忐忑的原因嗎?
      個人建議:Papa II。原因,女生彈好看一點、便攜點和便宜點。

       
      • misodo

        2012/01/24 at 03:55

        啊, 你提醒了我 :p
        想多請教一個問題呢,,
        pick up在於外觀不同, 還是性能上、聲音上也有分別呢?
        雖然有pick up比較帥氣~~
        但, 要是ukulele的話, 感覺可愛好像也挺不錯吧~
        我忐忑的原因是人家說tenor比較professional一點,
        可是我自己又認為tenor的大小跟baby guitar差不多, 那.. 好像有一點卡在中間的感覺。
        我自己也偏向選擇concert。
        其實這是我第一把ukulele, 本來理應選忠於原著的soprano, 可是自彈自唱的話, soprano的確沒比concert來得mellow, warm and soft,
        所以… 哈哈~
        我話好像太多, 身邊沒有人分享這話題嘛 ^^"

         
  7. misodo

    2012/01/24 at 04:29

    啊!
    還是說anuenue用外型來分辨,
    實情是有pick up就可以接駁amp的說?
    可是我在圖片裡左看右看都看不出有一個這樣的位置…
    ?__?
    莫非就藏在我外型不同的那個凹位?
    那就可懊惱了
    沒有pick up看上去會比較清新吧~
    可是方便演出當然有pick up比較好, 不過機會應該較少,,
    anuenue papa I long neck好像有pick up,
    價錢也比papa II便宜一點,
    可是兩者比較, 還是喜歡papa II多一點 *____*
    好花心……
    怎麼辦…

    misodo :
    啊, 你提醒了我 :p
    想多請教一個問題呢,,
    pick up在於外觀不同, 還是性能上、聲音上也有分別呢?
    雖然有pick up比較帥氣~~
    但, 要是ukulele的話, 感覺可愛好像也挺不錯吧~
    我忐忑的原因是人家說tenor比較professional一點,
    可是我自己又認為tenor的大小跟baby guitar差不多, 那.. 好像有一點卡在中間的感覺。
    我自己也偏向選擇concert。
    其實這是我第一把ukulele, 本來理應選忠於原著的soprano, 可是自彈自唱的話, soprano的確沒比concert來得mellow, warm and soft,
    所以… 哈哈~
    我話好像太多, 身邊沒有人分享這話題嘛 ^^”

     
    • stevenukulele

      2012/01/24 at 10:31

      1.你說對了,pickup主要的作用,是接駁amp(揚聲器),是藏在琴身內,你看不到的。
      2.那個凹位我們叫「缺角」,是模仿結他的設計,使彈高品位的音時更容易(凹在落去唔會阻住隻手)位。
      3.你選的那款Concert和Tenor的品位數一樣,所以並不存在Tenor更Pro的問題。
      4.Papa I long neck是「長頸」Soprano,所以即使有pickup,價錢也與Concert相若。
      5.其實,到現時為止,你有沒有試過將實物放在手中試彈?還是只在網上瀏覽?建議親身試彈。
      6.作為第一支uke,花心是很正常的。^^
      7.記著,這是你第一支UKE,不是惟一一支,所以不存在「買錯」的問題,所以,不用太在意別人的意見,跟隨自己的喜好吧!

       
      • misodo

        2012/01/25 at 01:57

        解釋很詳盡耶!!
        謝謝你!! ^w^
        你解決了我的煩惱。
        過兩天我會親身去看~去試~
        很期待! 嘿!

         
  8. misodo

    2012/02/01 at 03:09

    halo,,,
    又是我了啦~~
    今天我親身去感受了,,
    aNueNue的papa II的確不俗,
    聲音頗unique,
    人仔logo也非常可愛!!~
    但我同時間也在其他樂器店嘗試了Rainie這品牌,
    來自馬來西亞, 出產地是中國。
    “他"們價錢是相約的,
    可Rainie是實木 (相思木), 全單版, 全人手製,
    於是聲音聽上去肥厚很多,
    外型亦不過不失, 木紋挺美。
    所以… 煩惱便來了… ><|||

    sam今天不在,
    沒有人能解釋為什麼aNueNue雖是夾木,
    聲音卻不比實木遜色太多,
    話雖… 理所當然地… 還是實木較圓潤啦~
    可是aNueNue聲音也很bright喔,,

    最可惜是aNueNue只有一把,
    不能同款同型號作比較,
    而且唯一的一把木色比較深,
    人仔看得不太清楚。

    我是偏向選擇Rainie的,
    不過對aNueNue實在有不明所以的情意結…

    苦惱啊!

     
    • stevenukulele

      2012/02/01 at 20:07

      既然你偏向rainie,也沒有兩支都買的打算,何必自尋煩惱呢?^^

       
  9. Isabel

    2012/06/04 at 12:46

    我是新手呢, 我很想買一支ukulele呀~但由於太選擇的關係,真係唔知買邊隻好。但其實我都有兩款心水之選呀….1) kala的ka-s soprano 另一款就係 kala 的 ka-15s…可唔可以比d意見我呀….

     
    • stevenukulele

      2012/06/04 at 13:13

      有說KA-S FRET的金屬好少少;而KA-S的白邊會是它們價錢有分別的另一個原因。
      樣我鍾意KA-S多點,如果你對白邊無特別喜好,拎上手彈又唔覺有任何分別,買個便宜一點的吧。

       
      • Isabel

        2012/06/04 at 14:04

        今晚收工就去試下先…真係好想買一支呀…

         
      • stevenukulele

        2012/06/04 at 14:23

        最終買邊支,記得話我知!^^

         
      • Isabel

        2012/06/05 at 00:12

        一支都買唔到呀~因為兩支佢都冇貨呀~佢介紹左另外一D比我。但我既興趣真係唔大囉~而家留左電話, 佢話下星期應該會有幾支返WO…返左就打電話比我囉~唉…冇得即刻買返黎試…有點失落呢…

         
      • stevenukulele

        2012/06/05 at 08:46

        雖然失望,但至少你沒有因心急而求其買支,很難得!能親身去試,體驗不同的品牌、不同質量的聲音,也是一個難得的經驗。

        你對其他興趣不大的原因是因價錢/外型/聲音吸引唔到你?還是只因你心裡只想著KALA,知道沒有的心情落差使你對其他的琴提不起興趣?

         
    • Isabel

      2012/06/05 at 00:41

      其實有咁多隻牌子….有邊隻牌子會對新手好呢? 我去到佢地有介紹過Ohana比我嫁…但我又唔知好唔好…都唔知點算..此外, 我新手的話應該揀Soprano 定係 Concert 呢….頭痛中…又想快d可以玩到心頭好..

       
      • stevenukulele

        2012/06/05 at 08:39

        其實只要不是太差的質量,大部份牌子對新手都OK。Ohana也是我喜愛的品牌;低價的琴中,我喜歡KALA,OHANA和LANIKAI(劏你),中價琴我喜歡ANUENUE,較貴的琴我喜歡BIG ISLAND的海龜系列。當然還有其他好的品牌,不過我無研究或者我唔鍾意佢地的LOGO設計,所以無介紹。

        Soprano相對較便宜,便攜,想要平D同埋學UKE主要因為鍾意自彈自唱的可以考慮。
        Concert琴體、聲音、指板和可彈音域相對較大,價錢自然多少少,如果錢對你來說不是一個問題,又唔介意支琴大少少,而除了彈唱以外你又想可以玩多D SOLO,可以考慮。

         
    • Isabel

      2012/06/05 at 12:34

      其實我因為一時之間唔知道ohana 呢隻牌子好唔好~而且我又未試到kala…不過諗左一晚之後,我有d想買ohana既cs-10s…你有咩意見呢?

       
      • stevenukulele

        2012/06/05 at 15:44

        1.ohana cs10是一個不錯的入門選擇。
        2.有琴友話係網上見到有平d的ohana賣(我估係yahoo),你可search下比較一下。
        3.我上周見到有支ohana長頸soprano賣$700(無留意型號),都可以考慮一下。

         
      • Isabel

        2012/06/05 at 23:12

        1. Thank you… 我諗我等唔切啦~聽日就打電話去問下先得~
        2. 我SEARCH 左UKEHK 個網啦~而家做緊特價700, 不過我諗呢支應該冇袋…
        3. 我又去搵下先…再去比較。
        謝謝你呀~~

         
      • stevenukulele

        2012/06/05 at 23:25

        你指$700長頸soprano?我睇個價錢牌話連袋的。唔緊要,你再去搵下啦!

         
      • Isabel

        2012/06/06 at 00:09

        $700個支係OHANA CS10呀…

         
  10. Rach.

    2012/06/19 at 22:38

    你好呀!
    (1)請問 LEOLANI UKS1100IMA
    (http://www.nelsonpc.com.hk/index_product_view.php?did=106996&didpath=/51064/106996&page=1&imgid=794462) 依隻好唔好? 咁岩見佢清貨有8折

    想買soprano, 我係窮苦學生-v- 理想價錢係$250以下, 驚自己3分鐘熱度想平平地試下先
    見屋企附近琴行$1XX-2XX都有 但貌似冇乜牌子
    (2)見樓上網主介紹Vineyard 但唔知邊度有得買?
    (3)如果makala同maloha比又邊隻好d?

    其實好耐之前學過結他 但手掌太細/手指太短好辛苦
    又好鐘意ukulele種活潑 想買黎同fd上網自學:D

    (4)見網主比ge尼爾遜琴行,UkeHK都係貴價款多(對我來說Orz)
    有冇店鋪係多d廉價款ge呢?

    (其實UkeHK都有堆300蚊,會唔會有時有折/講到價?)

    依篇野幫到我好多 (見你由10年逐個答到12年 好好呀~)
    thanks!

     
    • stevenukulele

      2012/06/19 at 23:13

      1. 齋睇相OK播!如果BUDGET$250,可以去YAHOO拍賣睇下,我幫人買過一隻哈哈笑(大半年前,現在唔知仲有無),$200左右,都OK架,可以考慮一下。
      2. Vineyard以前在尼爾遜琴行有,現在好似無賣了。
      3. 不相伯仲,不錯的入門琴,買的話睇樣決定就可以了,不要對音質有太大的要求。上網自學好,GOOGLE和YOUTUBE是很好的老師。
      4. 如果要平真的要去YAHOO拍賣度LOOK LOOK,前排尖咀劏你好似UKULELE做緊特價,不過我無留意價錢會唔會去到你的BUDGET,行開可以去望望。
      希望幫到你,如果有其他問題你再問我啦!

       
      • Rach.

        2012/06/19 at 23:18

        我剛剛先見到你新d"買什麼琴好?"果篇
        話nelson已經唔做零售 上網search d人又話間野冇賣結他人
        但佢個網首業話光榮結業至7月(冇提update年份/0\)

        問野仲係唔係度? 如果仲係度我單唔單買得??

         
      • stevenukulele

        2012/06/19 at 23:21

        前排(早幾個星期)好似聽有琴友係果度買左支UKULELE,不過無你提的咁平;其實你可以打過電話去問問,如果去開旺角,走上去望下亦無妨。

         
  11. Rach.

    2012/06/19 at 23:22

    好的 謝謝你:)

     
  12. Laity

    2012/07/03 at 19:20

    HELLO~我是新手一名,想請教一下的~~~
    最近買了一個Soprano Size的ukulele~但是遇到了一個調音問題喔~~

    因為家裡有一個結他的調音器(就是會顯示1E 2B 3G 4D 5A 6E 7B的那種, 但是我也搞不懂結他不是只有6弦嗎?怎樣出現了7B…..@@????)

    雖然我知道ukulele的根音是GCEA(跟結他不同),但是可以這個調音器去調ukulele的音嘛? (空想:例如按3弦的4格調E?) 還是我應該買一個ukulele的調音器???

     
    • stevenukulele

      2012/07/03 at 22:38

      1.你家的調音器除了一般的結他,還可以調7弦結他。(7B是新加最低音的弦)
      2.如果你的調音器不能調chromatic scale(12個音)就較難調到ukulele了。
      3.如果你有智能電話,可以下載調音器的app,大多是免費的。如果沒有,建議你買一個可以調到chromatic scale(12個音)的調音器。(大部份的ukulele調音器都可調12音,買時問一問店員就可以了)

       
      • Laity

        2012/07/03 at 23:11

        明白了~~~感謝回覆~~~~~~^_^

         
  13. Steve

    2012/07/03 at 23:54

    請問網主及各位朋友有沒有BRING UKUELE出國的經驗? 因下個月要出國, 想知道可否HAND CARRY 上機? THANKS ~~~

     
  14. Gabriel

    2012/07/08 at 01:29

    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b20723861

    halo 你好請問我budget 係$400,又係新手黎…請問呢個ok 嗎? 謝謝你!

     
  15. iamfourleaf

    2012/07/10 at 20:54

    steven你好, 我看了好多個網站下找到你這兒. 對新人而言真的相當大幫助, 解答了我不少問題, 謝謝你的分享!
    因為我看到OHANA是你其中一個RECOMMENDED低價品牌, 所以想請你給我一些建議: 以下這一部UKE的性價品合理嗎? 謝謝!

    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1129774910

     
    • stevenukulele

      2012/07/10 at 22:59

      Ohana SK-10S 是不錯的入門琴呢!$460 價錢很合理。^^

       
      • iamfourleaf

        2012/07/11 at 12:08

        謝謝你的迅速回覆~

         
  16. Josh Shih

    2012/07/25 at 12:48

    請問一下:上面四種分別是21.23.24.26嗎???(來自台灣的UKE新手)

     
    • stevenukulele

      2012/07/25 at 14:42

      你是指大小尺寸嗎?Soprano約21″,Concert約23″,Tenor約26″,Baritone約30″。

       
      • Josh Shih

        2012/07/25 at 15:00

        喔喔,了解,謝謝!

         
  17. Melanie

    2012/09/11 at 16:27

    我剛打過電話去nelson問, 佢地仲有做零售啊!

     
    • stevenukulele

      2012/09/13 at 09:21

      真的嗎?那太好了,希望他們還有售最初那款入門ukulele啦!^^

       
  18. simonyue

    2012/09/19 at 00:25

    Hi Steven,請問一下 我手指比較長和手掌比較大
    用Soprano會唔會太細?
    第一支入門ukulele 揀Tenor 係咪好D? thx

     
    • stevenukulele

      2012/09/19 at 10:29

      建議親身試試,Soprano其實也不太小。Tenor的音域較廣,Soprano較便攜,對你來說,音域還是便攜更重要?

       
  19. tangtang

    2012/10/10 at 02:09

    你好~
    我已經有1支s了
    而家想買多支c
    我淨係知kala同ohana 呢2個牌子~(因為買第1支果陣都係上呢個blog見到推介)
    想問下有咩價錢大眾化,質素又ok ga牌子/型號好推介??(係上面見到你地講Kanile’a, 上網睇一睇, 貴到嚇死我@@ 學生妹負擔唔起)

     
    • stevenukulele

      2012/10/10 at 10:29

      品牌來說kala, ohana, lanikai都不錯,現在多了很多新品牌我都未試過,所以介紹唔到。我係yahoo拍賣見過有ohana的concert賣,價錢唔會嚇死人,可以碰碰運氣;另外,我上次去尖咀劏你見多了幾個牌子,如果有做特價都可以考慮,有空可以去試試看。

       
  20. cownpig

    2012/10/17 at 16:27

    你好,我係新手,想買Tenor/concert,對新手黎講會唔會無咁好?
    我見HKCW既UKULELE價錢好似比較平,呢間野好唔好?
    最後就係Mahalo/ aloha邊隻牌子好d?
    謝謝你:)

     
    • stevenukulele

      2012/10/17 at 17:16

      1.視乎你想用ukulele來做什麼,主要用作彈唱又想價錢相宜一點,可以Soprano Size的琴;Concert/Tenor則相對較貴,但solo時會更方便一點。
      2.HKCW我未聽過同未幫襯過,畀唔到好的意見你。
      3.你有指定的琴來作比較嗎?單以牌子的入門琴來說,其實差不多。
      4.你的budget大約預多少?(因為不知道budget很難畀意見。)^^

       
  21. cownpig

    2012/10/17 at 17:26

    多謝你咁快回應,thanks!

    以下兩個concert邊隻好呢?

    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b20901420

    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b18761693

    預$400-450買個concert會唔會無可能?

     
  22. cownpig

    2012/10/18 at 13:37

    Thanks for your reply^___^

     
  23. Hannah W.

    2012/11/24 at 21:07

    ukulele有冇軟既琴弦? thx

     
    • stevenukulele

      2012/11/24 at 22:36

      不太明白你的問題,什麼是軟的琴弦?

       
  24. baobao

    2012/11/27 at 19:23

    你好呀,
    我想買支UKULELE俾朋友,
    佢玩開結他5、6年嫁啦,,但就冇UKULELE,
    但我就完全唔識音樂….
    本身諗住去通利問下D職員邊支好就買,,
    但上網SEARCH,見到你呢個POST就令我卻步:P
    我去左http://www.ukehk.com/睇,
    但因為唔識音樂,所以揀唔到,,,唔清楚邊支好..
    我BUDJET係$1000以下,
    請問你有冇介紹呀?????
    真係唔該哂麻煩哂你呀:)

     
    • stevenukulele

      2012/11/28 at 00:47

      如果你朋友玩開結他,建議你買中碼(Concert)/大碼(Tenor)琴給他。如果唔識,可以從比較出名的品牌入手:kala / Ohana

      $1000 Budget 可以考慮:
      1.yahoo拍賣的ohana CK-10
      2.再唔係,可以去返ukehk.com內看看$1000以下kala牌或ohana牌的琴。
      3.又或者去尖咀劏你看看$1000樓下lanikai牌的琴。

      祝買到支好琴送畀朋友!^^

       
  25. Kaka

    2012/11/29 at 22:04

     
    • stevenukulele

      2012/11/29 at 22:18

      這支的價錢部份去左個設計度,如果經濟許可,這支也是不錯的選擇。

       
      • Kaka

        2012/11/30 at 01:36

        Any ukulele similar to this ukulele??

         
      • stevenukulele

        2012/11/30 at 08:53

        你指款式、音質還是價錢?^^

         
      • Kaka

        2012/11/30 at 13:26

        各方面吧⋯$1500內是我能力內⋯
        我想買一款式及音質也不錯的uku…..

         
      • stevenukulele

        2012/11/30 at 14:13

        $1500可以考慮Ohana的CK系列或Kamoa的E3系列。^^

         
  26. Kaka

    2012/11/30 at 18:40

    Thanks for your recommendation…I will try the ukulele first before buying…..

     
  27. Chloe

    2012/12/09 at 00:44

    你好,想問一下初學的
    Anuenue 的U900 你覺得如何?
    Concert 和Soprano的分別只是大小?還是Concert會比較容易彈?
    謝謝

     
    • stevenukulele

      2012/12/10 at 13:43

      U900也不錯,不過Anuenue的琴價位會因其設計而高了一點點。Concert和Soprano除大小外,琴格數目,琴格距離和延音效果都會有少少分別。大少少,是會容易彈一點的。

       
  28. Jacky

    2013/01/10 at 18:58

    我之前未學過結他
    初學300-400蚊budget 入手邊隻會好d呢?

     
    • stevenukulele

      2013/01/10 at 19:37

      1.如果你有淘開寶,可以考慮 Pennate 的 Soprano http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z09.5.0.55.joM1dO&id=12246424667,我聖誕時買了2支,質量不錯,連運費圍返港紙$335左右。
      2.如果你去開觀塘,可以考慮 Chord 的 Soprano http://stevenukulele.com/2012/11/26/chord-ukulele/ 聖誕前我買了1支,$300樓下,這價錢來說,算不錯的了。(除這一支外,其他的型號我沒意見,有興趣可自已碰運氣)
      3.如果你去開信和,可以考慮花老闆的 hula 琴,https://www.facebook.com/pages/%E4%BF%A1%E5%92%8C%E4%B8%AD%E5%BF%83-M8-My-Megabox/345500605504875 這個我沒買過,你可以自已去試試。

       
      • whyyyhk

        2013/01/10 at 23:37

        多謝你既建議^^

         
      • Ohin

        2013/04/04 at 02:05

        淘寶運番黎穩陣嗎?無壞無痛?

         
      • stevenukulele

        2013/04/05 at 09:44

        我買過幾次幾間都無問題。建議選好評多,成交量大的淘寶店。

         
      • Ohin

        2013/04/14 at 04:14

        那你覺得460買ohana sk10好
        http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/show/qanda?aID=1131779752

        定買你淘寶果支好? 謝謝解答!

         
      • stevenukulele

        2013/04/14 at 09:12

        如果價錢唔係問題,我會覺得Ohana好一點。
        如果覺得$460貴了點,而你講淘寶果支係指Pennate的話,我之前幫學員買時多入了幾支,可以$328賣1支畀你;但建議先自行去淘寶格一格價,或自己係淘寶買亦可。

         
      • Ohin

        2013/04/16 at 22:34

        我決定要買ohana 原因:合眼緣
        謝謝你的推介!!!

        其實駛唔駛買turner?

         
      • stevenukulele

        2013/04/16 at 23:03

        我鍾意你的原因,如果有智能電話,可以下載個tuner app,如果無,建議買一個。

         
      • Ohin

        2013/04/19 at 01:02

        我買左ohana啦 個琴每彈一陣就走音
        真係咁易走架咩?硬係覺得個琴嘛嘛咁
        早知幫你買啦 XDD

        我初學"生日歌"中 練到手都痛 @_@

         
      • stevenukulele

        2013/04/19 at 07:15

        恭喜唒!新琴一定會走架,過一兩個星期就無事。Ohana係好琴,放心用,除非你買左假野XD

         
      • Ohin

        2013/04/19 at 13:42

        多謝你 但就係硬係覺得佢係假野 =_=’
        其實點知佢真定假?

         
      • stevenukulele

        2013/04/19 at 14:20

        我講笑咋,唔會係假呀?過多個禮拜睇定d先,應該ok既。^^

         
      • Ohin

        2013/04/19 at 20:16

        不過因為我頂頂個ohana字斜斜地又唔正中
        所以我真係懷疑係假 我朋友仲叫我拎番去換

        =_=

         
  29. Kenny

    2013/01/20 at 20:25

    你好 想問一下初學的 以下呢個o唔ok
    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b22913690
    我budget得200-300

     
  30. Kyler

    2013/03/03 at 14:24

    你好,最近拿了細佬的ukulele玩, 自學了幾日, 覺得好得意, 比結他易學好多
    所以又想自己買個, 因為我怕整壞佢個ukulele
    我budget $500-$800左右, 想說反正買就買個音色好的
    我希望買個21″soprano 但音格多過12格
    上過UKUHK, 選擇好像不多, 有一部A’ama的要$1300 ><
    請問你有什麼好推薦呢?

     
    • stevenukulele

      2013/04/05 at 10:41

      Sorry 睇漏左你個post… ^^!
      我會建議Ohana或Kala的長頸Soprano,Ukehk入面好似都有這兩個品牌而又within你budget的琴。如果無,可去yahoo拍賣睇睇。另外淘寶入面,你的預算範圍內也有很多選擇,可以看看。

       
  31. Ho

    2013/04/24 at 21:54

     
    • stevenukulele

      2013/04/24 at 22:09

      淨係睇相同價錢,覺得幾好;未接觸過實物,唔敢畀意見,但睇別人的「評價詳情」,反應好像不錯。
      你想買班馬木的還是桃花心木的23″?我都想買支桃花心木的23″

       
      • Ho

        2013/04/24 at 22:28

        我都想買桃花心木23″, 感覺好睇d ^^

         
      • stevenukulele

        2013/04/24 at 23:12

        原本諗住夾你一齊買慳D運費,不過問左買2支都係平10運費,所以都係費事麻煩。^^

         
  32. Ho

    2013/04/24 at 22:30

    謝謝你的意見 ^^

     
  33. derek cheung

    2013/05/12 at 21:51

    我想買第一支ukulele…我之前沒學過結他的….budget係500內….請問有什麼好選擇??

     
    • stevenukulele

      2013/05/13 at 19:34

      可以考慮kala/ohana的入門琴(但最update的價錢我不太清楚),另外,淘寶200-300的琴也可以考慮;建議選些平實一點的琴,不要選色彩繽紛或奇型怪狀的琴。

       
      • derek cheung

        2013/05/13 at 20:17

        kala/ohana的入門琴有沒有那支比較好的??

         
      • stevenukulele

        2013/05/13 at 22:18

        Ohana, Kala $500以下的琴不太多,在預算內選喜歡的就可以了^^
        無頭緒可看看Kala KA-15S, Ohana SK-10S

         
    • stevenukulele

      2013/05/13 at 22:21

      未聽過這牌子,也沒幫襯過那賣家,很難畀意見。^^!
      如果齋看圖,唯一畀到的意見是:質量像一般淘寶$150左右的琴。

       
      • derek cheung

        2013/05/14 at 20:21

        好吧..我星期6就去尖沙咀看看…看上眼就買^_____^

         
      • stevenukulele

        2013/05/14 at 23:21

        祝你買到心水平靚正琴!^^

         
  34. derek cheung

    2013/05/17 at 20:17

    剛上了http://www.ukulelehk.com/看看…
    Ohana SK-10S OUT OF STOCK…看來明天去買不到這個了

     
    • stevenukulele

      2013/05/17 at 22:29

      如果你本第打算明天去,可以去到問:1.係咪真係無貨(有時網頁唔update);2.如果無,問老細有無同價位但參唔多品質的琴介紹;

      如果無打算明天去,可以得閒先打電話去問,再決定值唔值得出去一趟。

       
      • derek cheung

        2013/05/19 at 18:58

        我買了KALA KA~15S啦…音色也不錯^___^

         
      • stevenukulele

        2013/05/19 at 22:06

        恭喜恭喜!^^

         
  35. derek cheung

    2013/05/19 at 19:00

    彈了一天就是轉CHORD的速度不夠阿,,,

     
    • stevenukulele

      2013/05/19 at 22:07

      放心,練習可以解決到的。^^

       
      • derek cheung

        2013/05/21 at 17:14

        現在練了幾天轉CHORD靈活了一些…但發現一個更嚴重問題
        手跟右手不協調阿…..時右手沒法有節奏的掃CHORD

         
      • stevenukulele

        2013/05/21 at 17:49

        如果右手齋彈4拍,這個做到嗎?

         
  36. derek cheung

    2013/05/22 at 09:57

    如果是 D D D D和 D U D U..還可以 複雜些的如 D DU UDU 這些的就沒法同時彈唱了

     
    • stevenukulele

      2013/05/22 at 10:43

      我想最主要的原因是…………………心急。 ^^

       
      • derek cheung

        2013/05/22 at 18:42

        那我慢慢彈試試看0 0

         
  37. Davis Sze

    2013/05/22 at 17:48

    你好,我是男的。我有一把雜嘜concert,音色尚算可以。本身我沒有什麼音樂background,開始彈ukulele已近半年了,我現在可以簡單掃chord,DDUUDU也可以,正練習怎樣完全彈一首歌(即網上有些一時彈音一時彈chord)。我發現我越來越喜愛ukulele,想買一把可插amp的ukulele(什麼size也可以),我不知價錢會貴多少?唔想太貴,有什麼地方可讚(淘寶、Yahoo拍賣或琴行也可)?

     
    • stevenukulele

      2013/05/22 at 18:07

      如果你想同時彈旋律和伴奏(我稱為Chord Solo),建議買Concert或Tenor會適合一點。如果要插amp,較便宜的我估約$1000左右,你可以到尖咀的通利和ukehk.com睇睇。^^

       
  38. Davis Sze

    2013/05/23 at 09:35

    謝謝你的回覆!

     
  39. derek cheung

    2013/05/23 at 17:14

    我用下 下上 上下上的刷法終於把生日歌自彈自唱出來啦….好感動阿..第一首歌
    下一首我打算彈I AM YOURS 請問一下用下 切上 上切上 下上切上 上切上 的方法 刷行嗎..我自己刷出來感覺個節奏跟原曲有些不同的

     
    • stevenukulele

      2013/05/23 at 17:55

      恭喜你!另勁!I am Yours不簡單,如果我,我會用以下的節奏:
      http://stevenukulele.com/2011/08/17/how-strumming-pattern/

       
      • derek cheung

        2013/05/23 at 18:54

        這個我看不明耶…是要用彈音嗎??

         
      • stevenukulele

        2013/05/23 at 23:05

        「x」是悶音,指用左手輕放(不是按)在4條弦上,右手如常掃弦,發出「chok」的一聲。
        「↓」是左手正常按和弦,右手由上而下的掃弦,發出和弦聲。

        所以上面的掃弦方法如下:
        數1時,左手悶音,右手由上而下掃弦,發出chok一聲
        數e時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲
        數&時,左手按和弦,右手由上而下掃弦,發出和弦聲
        數a時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲
        數2時,左手悶音,右手由上而下掃弦,發出chok一聲
        數e時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲
        數&時,左手按和弦,右手由上而下掃弦,發出和弦聲
        數a時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲
        數3時,左手悶音,右手由上而下掃弦,發出chok一聲
        數e時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲
        數&時,左手按和弦,右手由上而下掃弦,發出和弦聲
        數a時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲
        數4時,左手悶音,右手由上而下掃弦,發出chok一聲
        數e時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲
        數&時,左手按和弦,右手由上而下掃弦,發出和弦聲
        數a時,左手悶音,右手由下而上掃弦,發出chok一聲

         
  40. derek cheung

    2013/05/25 at 09:15

    我朋友說I AM YOURS比較難彈,他說我先彈好小手拉大手先=0=

     
  41. derek cheung

    2013/05/25 at 18:36

    D 7 好難按阿…能用Dm取代嗎…聽起來音好像一樣耶….因為我的Em也是Em7來彈的

     
    • stevenukulele

      2013/05/25 at 19:59

      1.不能用Dm代D7。
      2.留意Dm>D7中間有個「m」,和Em>Em7不同。
      3.可以試D7另一個按法:2020,即係G線左手食指按第2格;C線不用按;E線左手中指按第2格;A線不用按。

       
  42. derek cheung

    2013/05/25 at 21:14

    這個簡單得多阿….完全能及時轉G阿

     
  43. BU

    2013/06/08 at 18:25

    你好,
    我近排對ukulele有d興趣,想買枝黎試下,
    但又驚自己試試下又唔鍾意,所以想買把平d既先
    暫時再係淘寶你講果枝pennate 同埋觀塘果間既chord uk21a入面揀一枝
    想問下邊個會比較好?
    thanks

     
    • stevenukulele

      2013/06/08 at 20:22

      兩支我都買過同彈過,個人喜好,我喜歡pennate的logo設計和聲音多一點。

       
  44. tracy giu

    2013/06/20 at 04:35

    你好, 我係初學者,想買第一枝ukulele
    想問下uma尼個brand好唔好咖?
    因為仲喺學學唔想買太貴。
    想問下 下面yahoo link嗰枝好唔好咖?
    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b24745419?&u=:call_92896597&tp=
    如果買,(較貴)uma同ohana比較 ;(較平)淘寶pennate 同yahoo aloha比較 買邊個好啲呀?
    thanks (:

     
    • stevenukulele

      2013/06/20 at 06:43

      uma好似係新的台灣品牌,我未彈過,所以畀唔到意見。如果買,我會覺得Ohana較uma好;Pennate同Aloha應該差唔多,計埋運費,Aloha會平宜一點。

       
  45. tracy

    2013/06/20 at 05:41

    唔好意思,想問多個brand.
    想買soprano, kaka好唔好咖?見佢又唔係咁貴
    http://kakaukuleles.com/product/html/?60.html
    http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.14.1.1ye5Bd&id=18482402556

     
    • stevenukulele

      2013/06/20 at 06:49

      Kaka也是新的國產品牌,感覺有點抽kala的水,其實$$200-300的Soprano質量相差不會太遠,可以根據外型、琴格數、顏色、贈品、品牌的logo設計等去考慮。

       
  46. LiKa Shan

    2013/06/25 at 10:38

    你好, 我想買支ukulele baritone 來自學,喜歡它較潤厚和沉的聲音。上youtube聽這類小結他,可能是錄音問題,音色往往頗不同。想請問那一隻牌子較好,音色較潤厚,及適合彈minor 調的呢﹖

    因自己是女生,身型頗小,我想自己不適宜一開始便彈標準結他。

     
    • stevenukulele

      2013/06/25 at 23:04

      你好!

      因為個人來說不太喜歡baritone,所以沒有特別研究。香港好像也較少人玩,賣的地方和可供選擇的應該也不多,我甚至不確定那裡有售。^^! 抱歉幫不上忙。

      或者你試試ukehk.com幫唔幫到你。

       
  47. joemankit

    2013/06/25 at 17:56

    請問Kala 的KA-ASLAT Tenor 好好?

     
    • stevenukulele

      2013/06/25 at 23:10

      是不錯的琴呢,但你覺得適合自已嗎?
      KA-ASLAT是雲杉木面板的琴,你亦可試試其他木質的實木琴作一比較,看看自己喜愛那款音色多一點。

       
  48. Shirley

    2013/06/25 at 19:54

    請問HKD1000以內買什麼s/c琴好?
    我打算最近去Sam那裏看看

     
    • stevenukulele

      2013/06/25 at 23:13

      可考慮Ohana SK-20S Soprano Ukulele – Solid Mahogany Top;或aNueNue國家系列,做緊$920的Soprano。

       
  49. KOBE

    2013/06/28 at 23:56

    你好
    本人係新手…剛對UKE有興趣及想試玩 , 但又唔知邊隻牌子/MODEL 合適 .
    我已去過TOMLEE 睇過lanikai 呢隻牌子 , 亦都睇中了它的顏色及SIZE ,可插M的…價錢大慨$2550
    想請問呢隻lanikai 既品牌 / 質數是怎樣呢?
    當購買時….怎樣試它是否一支好的結他 及有甚麼需知(例如木身等等…..)?
    如果有更好亦可俾一點見議….
    THX…..

     
  50. JoanCheung

    2013/07/08 at 12:56

    新手買KA-15S Soprano o唔ok? D音準唔準會唔會有好多雜聲 咁仲有冇另外一更好既推介 我預$600

     
    • stevenukulele

      2013/07/09 at 17:26

      Kala也算大廠,一般大廠的ukulele都唔會有好多雜聲同音準的問題,你只要去有信譽的商戶買琴,就算真係咁唔好彩買左個有問題的琴,應該都可以換。而且,當你買的時候一定會試琴,所以不用擔心。

      $600左右的話,選些大廠如kala, ohana, lanikai等就安全了,一般按自己喜好的外型/設計選購就可以了,入門琴分別不太大。

       
  51. bonnie

    2013/07/08 at 21:06

    請問網主在淘寶那一間商店買Ukulele? 淘寶上有太多商店,而價錢與香港的店又差太遠,怕會買了假貨。

     
    • stevenukulele

      2013/07/09 at 17:31

      我的pennate是在「朗汀樂器」,買了兩次超過10支,暫時未發現有問題,你可以自己研究一下。

       
  52. bella

    2013/07/09 at 18:16

    你好 我想買同自學Ukulele 本身想學結他但因為結他太難禁同好重就放棄佐
    1.我想買Soprano有咩推介?34百內:)希望音色好少少
    2.看過你的推介http://stevenukulele.com/2012/11/26/chord-ukulele/吾知岩吾岩女仔挽呢?

     
    • stevenukulele

      2013/07/09 at 19:38

      其實soprano size的琴都o岩女仔,放心。

      chord果支屬入門琴,與淘寶$200內的琴差唔多;如果budget可以去到$400,可以考慮淘寶$250-300的琴;入門級的琴音色都唔會太出色,選購時盡量不要選外型太玩具的就可以了。

      如果budget可以去到$450左右,可以考慮大廠少少如kala的KA-15S入門琴SK-10S或ohana的SK-10S。

       
      • bella

        2013/07/09 at 21:58

        chord果支吾好?上網d人話入門黎講幾好
        淘寶我怕吾好 門市邊到有得買kala?

         
      • stevenukulele

        2013/07/10 at 00:22

        如果你淘開寶,會有更好的選擇;如果你沒淘寶經驗就不要冒險了。chord琴雖不太出色,但以這價錢來說,不能要求更多的了。

        Kala可以去ukehk.com看看,但相對較貴。

         
  53. bella

    2013/07/10 at 23:22

    haha thx of your reply:))))
    今日去左ukehk睇岩左隻kala的KA-S大約400幾500 真系較貴 但d聲幾OK
    Kala會好過淘寶?在ukehk買比其他地方買平?
    麻煩你了

     
  54. bonnie

    2013/07/11 at 00:00

    thank you for your reply. ^^

     
  55. Davis

    2013/07/11 at 08:26

     
    • stevenukulele

      2013/07/11 at 12:12

      如果是正品,不錯的入門琴型號,很合理的價錢呢!
      不過我未幫襯過呢間店,所以你要自己留意留意。

       
  56. derek cheung

    2013/07/12 at 17:27

    請問一下一般吉他的變調爽,UKULELE適不適用??

     
    • stevenukulele

      2013/07/12 at 17:33

      1.ukulele有專用的變調夾;
      2.這問題有點難答,因為每一品牌的變調夾和ukulele都唔同,我只能說大部份都可以和我手頭上的結他變調夾可用於我支ukulele;如果你想買,建議帶埋支ukulele去試。
      3.其實我個人來說,唔鼓勵ukulele用變調夾。

       
  57. Thomas Wong

    2013/07/13 at 14:47

    如果我想買支800$到既雲杉面板~玫瑰木背侧板既UKELELE Soprano/Concert SIZE~有咩牌子有?

     
    • stevenukulele

      2013/07/15 at 11:03

      ^^! 可能你去D舖頭問,佢地會幫到你多D。

       
      • Thomas Wong

        2013/07/18 at 00:46

        thx^^~行左好多~多數都係話冇貨…^^

         
      • stevenukulele

        2013/07/18 at 08:34

        其實我連什麼牌子什麼型號的小結他是「雲杉面板~玫瑰木背侧板」我都唔清楚。^^!

         
  58. bella

    2013/07/14 at 21:43

    買了A’ama AA-WSM好嗎$550在ukehk買的

     
    • stevenukulele

      2013/07/15 at 11:04

      所有已經買了的琴,都是好的,開心放心去彈吧。:P

       
      • bella

        2013/07/15 at 14:42

        嗯嗯^^多謝你=]

         
  59. hiram

    2013/07/24 at 12:25

    steven first of all thanks for sharing your experience and knowledge here, very useful for beginners and players.

    never play uku before, looking for my first one. i d prefer a concert size for my think fingers. any recommendtion for beginners? i know price and quality always go in the same direction. my expected budget is 700-800hkd

     
    • stevenukulele

      2013/07/24 at 14:09

      I found “Kala KA-CEM Blue/Green/Magenta" and now is on sale around $840. You can google it and have a look. To be honest, with a budget of $800, there aren’t many choices to choose from. You can also go TST Tom Lee and have a look.

       
  60. aimi

    2013/07/27 at 04:17

    你好 我係新手 我吾係好識點揀ukulele 我預算大約500蚊內 我本身有意買makala 彩色果款 但今日到門市睇實物時又吾太中意
    之後係yahoo見到個係aloha木質地嘅ukulele
    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1133638646?u=call_92896597
    個樣真係好吸引 但係吾知尼個款ukulele好吾好呢?
    可吾可以建議其他500蚊樓下 木質地 品質都ok嘅ukulele呀?
    thank you!

     
    • aimi

      2013/07/27 at 04:22

      我岩岩sd俾你果條link個價錢其實要498蚊 價錢合吾合理?

       
      • stevenukulele

        2013/07/27 at 09:43

        齋睇相,如果是椰樹和海龜那兩款,木紋和設計也不錯,價錢算合理。但如果是最低的那支,個人認為唔值。另外,如果琴弦能換上AQUILA的線,聲音可能更響亮。^^

         
    • stevenukulele

      2013/07/27 at 09:40

      1.Makala比較低端,如果你BUDGET$500,可以買好一點的。
      2.我未正式彈過aloha的ukulele,如果齋睇相,好似唔錯。
      3.$500以內的選擇,可以考慮Kala KA-S,http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b26518986?r=1243094661(利益申報:賣家是我 :P)
      4.或者你有空去尖咀通利和ukehk.com看看也可以。

       
      • aimi

        2013/07/27 at 23:11

        真係吾該晒你詳細嘅解答!!^^

         
      • aimi

        2013/07/29 at 01:43

        吾該 我仲想問下 因為月亮星星aloha果支ukulele吾似一般ukulele咁中間木果個洞係圓圈 咁會吾會影響聲音?

         
      • stevenukulele

        2013/07/29 at 09:41

        會有少少影響,不過唔大,不用擔心。^^

         
  61. anson

    2013/07/28 at 16:29

    你好 我係新手 有玩結他的 我想買ukulele黎玩好耐,但唔知邊o的好
    我看了馬叔叔的片,我想買他這個ukulele,我想問係咩牌子,這ukulele好嗎?

     
    • stevenukulele

      2013/07/29 at 09:40

      抱歉,我也不知道那是什麼品牌的琴。^^!

       
      • anson

        2013/07/29 at 13:59

        可以幫我問下嗎??
        我想問邊啲廠嘅ukulele會好啲??
        thx:)

         
      • stevenukulele

        2013/07/29 at 16:28

        ^^!我唔識馬叔叔,或者你直接問佢會好d,我相信佢會好樂意解答。
        ukulele的品牌有很多,我只能告訴你我的個人喜好,貴的我喜歡kamaka和big island;平的我喜歡Kala和ohana。希望幫到你。^^

         
  62. Suki

    2013/07/31 at 16:37

    幾個月前買左第一枝Ukulele 係Mahalo concert 五六百蚊左右。 但後來彈彈下覺得呢把ukulele既音質吾係咁好 而且禁弦個時相對於其他既較難按….好似成日都按吾到條弦咁
    最近想買返部音質好d 容易d禁 soprano size 既Ukulele 價錢大蓋500-1000左右

    吾知有冇好介紹呢?;) Thanks.

     
  63. derek

    2013/07/31 at 20:41

    我打算買第2支ukulele 第一支我是買Kala KA-S Mahogany Ukulele
    第二支我打算買concert並且最好是缺角的..感覺缺角的好帥..價格:1500~2000..有什麼好介紹??

     
    • derek

      2013/07/31 at 20:48

      最好可以插電的

       
    • stevenukulele

      2013/07/31 at 23:00

      1.缺角插電Concert,可考慮ukehk.com的aNueNue,但最平要$2400起。
      2.尖咀通利也有很多款,可以去看看,不過我也不太清楚有沒有你要的缺角插電Concert。
      3.有空也可到我的小小拍賣場看看,不過我得插電Concert或缺角Tenor,沒有缺角插電Concert ^^!

       
  64. MING

    2013/08/05 at 01:05

    你好呀 我是初學者者 我想知道這個小結他OK嗎?
    我是女生來的 想買一個入門結他
    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b24891681?u=musicland123&actsrch=srp3
    你覺得這個如何?

     
  65. hiram

    2013/08/07 at 15:17

    http://www.ukulelehk.com/products/Kala-Solid-Mahogany-Concert-Ukulele.html

    Steven, what is your view on this one?
    I have raise the budget to ~1600 -1800.
    r there any other good ones with kala or ohana? I would like a concert size as a would like to try playing some solo. as a beginner, really dont know how to choose.

     
  66. Judd

    2013/08/07 at 16:37

    Hello. I would like to ask if my budget is around $300-$400, which one is better, Makala dolphin ukulele or Chord ukulele ?? Or is there any other better suggestions ? Thx

     
    • stevenukulele

      2013/08/07 at 16:43

      Makala是Kala廠的平價入門系列,chords我試過,與makala差不多。你睇下kala的ka-s有無興趣(利益申報:我是賣家):
      http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b26521569?r=1338061391 如果你有興趣而budget上限是$400,我可以$400賣畀你。

       
      • Judd

        2013/08/07 at 22:58

        Really? You’re so nice. This ukulele looks really attractive. I’ll leave a comment on that yahoo auction page.

         
  67. Carmen

    2013/08/08 at 16:57

    你好ar^^ 前幾日已經想問你,不過以後已經系2年前ge po,你唔會覆
    但今日拉洛去見到你仲有覆人~實在太好la~
    我原本以前想學結他,但因為只係中學生,冇咁多錢,而三百幾蚊我去左勁多地方搵,實在好難有好少少ge結他
    所以我放棄左,諗住下年dse完先番工買把好d ge
    點知上星期有個朋友話有學ukulele,我之前都有留意,但冇咩興趣
    但聽朋友講完,我去了解下,發覺真係好好聽,好特別!!令我有番動力去學音樂!
    於是我就睇你e篇文去左ukehk個網搵我預算中ge心水ukulele
    所以想問下你我e+想買ge心水ukulele (佢地分別係Mahalo同Makala)
    http://www.ukulelehk.com/mahalo-gru1k-pk-pink-soprano-ukulele-w-gig-bag-with-aquila-string/
    http://www.ukulelehk.com/mahalo-u30g-pk-pink-soprano-ukulele-with-gig-bag/
    http://www.ukulelehk.com/makala-mk-sd-soprano-ukulele-with-bag/
    1)請問邊枝會好d?
    2)請問佢地音質如何?(就你而言又覺得點?)
    3)e 3枝ukulele岩唔岩新學者?
    4)e兩個牌子易唔易走音?
    5)係ukehk買好唔好?
    6)除左ukehk,仲有邊到買比較好?
    7)$350或以下仲有咩牌子係好的?
    8)係咪全部ukulele都係魚絲弦?(如果唔係咁有咩分別同邊樣好d?)
    9)一枝ukulele可以用到幾奈?
    10)我想係$350內買到把最好ge ukulele,有冇推介?(上面個3枝ok嗎?)
    講左好多無謂野~但第一枝ukulele,好緊張,唔想買錯or買到差ge ukulele
    (之前乜都唔知就買錯左魚線結他,結果又易走音,d聲同鋼絲好大分別t__t)
    所以今次想做足功課先買!! 希望唔好介意><
    真係唔該哂你ar!!
    Thank you very much much!!!

     
  68. stevenukulele

    2013/08/08 at 18:03

    1. 3枝都是入門琴,如果要選,我會選Mahalo GRU1K/PK Pink Soprano Ukulele,因為靚d。
    2. 唔好對它們的音質有太大的期望
    3. 唔…我會答3枝都o岩
    4. 它們造入門琴的經驗豐富,走音不會太嚴重
    5. ukehk是香港最大最多最齊的ukulele專賣店,買琴有一定的保障
    6. 可以去尖沙咀通利睇睇
    7. $350以下的牌子多到數唔哂,我也不是全都試過,但mahalo和makala都是較穩陣的選擇
    8. 希望你無問錯問題/我理解錯你問題。不是,除了玩具琴和好平好平的琴外,一般都會用尼龍弦的。以弦來說,夾木做的琴用意大利弦Aquila不錯;實木做的琴我較喜歡日本弦Worth
    9. 如無意外,一世
    10.有
    不要容氣!我完全明白你的心情 ^^ 唔好心急,慢慢揾,一定買你第一支的ukulele。

     
    • Carmen

      2013/08/08 at 20:15

      明白哂!唔該你ar!!!^口^
      有你ge解答我買ukulele ge方向又可以清晰d^^
      另外,見你有介紹KA-15S,你自己有賣KA-S
      請問e兩枝有咩分別?邊枝比較好?
      mahalo,makala 同KA-15S,KA-S 邊個牌子好d?
      音質邊個好d?

       
      • stevenukulele

        2013/08/09 at 00:03

        KA-15S和KA-S的分別?好問題,原先我只知KA-15S平KA-S$100;剛上官網做了功課,發覺唯一的分別是KA-15S的Frets的是黃銅做的(Brass Frets),KA-S的Frets是銀鎳做的(Silver nickel Frets);

        銀鎳的質材應較耐用,相對無咁易被腐蝕,我覺得KA-S會好一點。Makala是Kala的子廠,Mahalo多以生產色彩繽紛的入門琴為主,Kala這品位會比它們高一點。如果同你選的那三支比,音質一定係KA-15S和KA-S好。

         
  69. Stephy

    2013/08/08 at 23:15

    請問Vineyard UKG04邊度仲有得買?
    相近質素的有什麼推介?

     
    • stevenukulele

      2013/08/08 at 23:25

      那是三年前的資料和價錢了,所以我也不太清楚仲有無Vineyard這品牌和在那有售。^^!
      你的Budget大約預多少?

       
  70. andy

    2013/08/09 at 03:57

    HELLO~.你的網站好好呀..謝謝你^^
    我本身玩開 concert 的..最近想買返支靚聲D既~
    kala ka-sstu-c concert travel ukulele
    1.想問下呢支好嗎??
    2.想問下其實玩簿桶款有什麼分別??
    3.有沒有其他簿款可以推介下??
    4.邊到仲有得賣呀..??我見UKe HK得番Soprano款…淘寶有信譽好的店推介嗎??
    謝謝你呀^^~

     
    • stevenukulele

      2013/08/09 at 08:21

      1.KA-SSTU-C是支很不錯的琴,但簿款出來的聲和厚款的始終有點不同,建議先自己試試,看看喜歡否。
      2.簿款的特點是更輕便易攜,通常它們的賣點是標榜能做到厚款的聲音;如果你的目的只是靚聲D,而不是輕便D/型D/得意D,唔建議買簿款。
      3,4.我較少接觸簿款,資料不多,只知ohana有支CKS-15E,不過有唔等於香港買到/o岩Budget,建議到ukehk問問。
      淘寶或者有很多國產的簿款,不過都係果句,簿款的聲音有點不同,建議試o岩聲先買。

       
      • andy

        2013/08/09 at 15:17

        真係唔該晒你呀.我清楚好多^^
        想問下你有無教人彈KA???
        收費係點??我一直都係自學.玩左半年.可以自彈自唱..想學下其他技巧…^^

         
      • stevenukulele

        2013/08/09 at 15:47

        間唔時都有,有時得閒會係自己教會開速成班、有時會去青少年中心半義務的教班、有d琴友會自己幾個一group咁搵我教。不過就好少個別教授,因為時間實在有限^^!。

         
  71. andy

    2013/08/09 at 17:32

    哈..原來你都係基督徒??^^我返恩福堂家…你呢..??
    我可唔可以約你一個時間出黎係問你這方面的知識呀.??
    因為我一直都係自己玩..唔知道有什麼技巧可以改善..同埋一直都係自己上網搵資料..有D知識比較混亂^^…..我諗兩小時就可以..因為我都係無時間長期學的..我會俾返費用你的..^^…你收開幾$??
    可以等你空閒D先都可以…~我住沙田的^^THX SO MUCH~

     
  72. Carmen

    2013/08/09 at 18:30

    多謝哂你上次既解答也!^^
    聽你話kala會好d;所以問屋企預資少少錢><
    岩岩去左ukehk睇下同試下Mahalo gru1k,ka-s同ka-15a
    Mahalo真系冇咁好; 而ka-s原來系比ka-15s高音少少
    試上手同外觀都比較中意ka-s,所以決定買ka-s啦;
    知道你系賣家;又比ukehk賣得平;所以想像!同你買也;但有關姨部ukulele既野想問;例如交收同送唔送袋之類;應該點同你傾!

     
    • stevenukulele

      2013/08/09 at 21:41

      我上次SEND左個EMAIL去你(karmanXXXXXXXX@gmail.com),你收唔收到?

       
      • Carmen

        2013/08/10 at 01:04

        收到^^ THZ YOU SO MUCH!

         
  73. Snow

    2013/08/14 at 17:25

    hi Steven, you sell KA-S? that’s great! any other ukulele you recommend for girls?
    it’s my first time to buy ukulele, not sure need a S or C size. will need 2 as want to learn it with my friend as well.

     
  74. carol

    2013/08/16 at 22:41

    我想問你覺得ohana sk-10s 好d 定kala ka-s好D?我新手來的, 想買第一支ukulele 來玩下, 這兩支的價錢差不多。

     
    • stevenukulele

      2013/08/16 at 22:47

      兩支都好,都是我喜歡的入門品牌和型號,建議以外觀作為主要的考慮因素;有機會亦可親手試彈比較,看看自己手型和那支較配合,也可順便聽聽那支的聲音更喜愛。

       
      • carol

        2013/08/16 at 22:59

        兩支的外型有分別嗎? 我打算在yahoo 拍賣買算了, ukehk在尖沙咀很遠而且沒有時間。

         
      • stevenukulele

        2013/08/16 at 23:15

        回了你的cxxxxxxxxx.xxx@gmail.com電郵

         
  75. sky

    2013/08/20 at 20:20

    steven 我想問 kala ka-s 個size 男仔岩唔岩? 同埋 入門 平平地 係唔係最好?

     
    • stevenukulele

      2013/08/20 at 23:00

      我覺得soprano size最能體現ukulele的特色,相對來說也較便宜,而我的第一支琴也是soprano size。所以男仔是絕對適合的。

      入門買支像樣一點的較好(像樣不等於貴),那些仿如玩具的琴會令人對ukulele和音樂卻步的。kala的ka-s性價比不俗,低價高質,這是較難在在其他的品牌上找到的。Ohana和Lanikai雖都不錯,但入門琴的性價比始終不如kala。

       
  76. sky

    2013/08/20 at 23:21

    steven 唔該哂 !!! 睇上面 你有賣 ka-s 仲有貨? 幾錢

     
  77. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 02:21

    唔該我想買部Tenor 新手 筆著hk1500-3000 偏好Rosewood 隻uke既色要暗色d既 同 平時演奏 插電都得既

     
  78. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 02:22

    有咩好介紹啊?

     
    • stevenukulele

      2013/08/21 at 08:34

      因為小接觸玫瑰木做的UKE,上網做完功課的結論是:以結他來說,玫瑰木搭雲杉木是較高端的配搭,但沒有全玫瑰木做的結他,因其不適作面板。可能UKE的面板面積較小,所以有全玫瑰木的琴也說不定,不過我未接觸過。^^!

      以UKE來說,高端點的質材以夏威夷相思木/相思木較為普遍,而相宜點的則以桃花心木較為普遍。當然還有其他如沙比利木、芒果木等。

       
  79. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 09:47

    不是一定要全玫瑰木的 , 不過我看過youtube上一個人介紹玫瑰木的共鳴持久性性會更強些, 聽著會有溫暖的感覺。我比較喜歡你介紹的第三款,我想問ukehk有賣嗎?

     
    • stevenukulele

      2013/08/21 at 10:11

      共鳴持久性不單決於木種,木的質量、琴體設計、弦線物料等全都會影響。而溫暖的感覺嘛,我覺得沙比利和桃花心木也不錯。
      你指kala ka-te?佢地網頁話有,有空可以去看看和親手試一試,怕白行一趟可以先打電話去問問。

       
  80. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 09:50

    還有薄身同厚身的分別是在共鳴上有差別嗎?

     
    • stevenukulele

      2013/08/21 at 10:14

      假設用的木材和設計相同,厚身琴的共鳴會比薄身大。如你問的是設計上的差別,簿身琴相對來說會更易攜輕便。

       
  81. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 09:55

    不過我比較介意白邊既吉他 純粹個人喜好

     
  82. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 10:07

    有沒有其他的介紹?

     
  83. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 10:37

    Kala KA-GATE-C Golden Acacia Tenor Ukulele Cutaway w/EQ 我想問下這款如何?

     
    • stevenukulele

      2013/08/21 at 10:40

      很不錯的選擇,我都睇漏眼。加上黑邊,建議去試試!^^

       
  84. Edward ZQ Li

    2013/08/21 at 10:49

    thanks!^^

     
  85. Nwt NG

    2013/08/30 at 15:08

    hi
    我上個月買左支Epiphone嘅Les Paul model ukulele Offulet
    但系5知佢好5好用
    請問可5可以介紹一下衣支ukulele?

     
    • stevenukulele

      2013/08/30 at 15:30

      嘩!那是一支外型十分吸引的ukulele呢!我未彈過,所以畀唔到評語,或者你可以上youtube和amazon看看別人的評語;
      個人意見是,既然已買了,enjoy!^^

       
  86. yoman

    2013/09/07 at 00:06

    我想問希無聽過WONDER既UKULELE既牌子?

     
  87. cherry

    2013/09/09 at 22:36

    你好! 我是新手一名,才剛剛上第一堂
    想買一個好一點的,不想玩兩玩就覺得音色不好又想換,budget 在800樓下
    在y拍賣,有分插電的,跟不插電的
    我想問下兩者的分別在哪裡?
    插電的需要駁amp才有聲音嗎?
    而且初學者容易用嗎?

    看到這幾支
    hhttp://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b20665703?u=mokoto26644036
    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b20484170?u=mokoto26644036
    http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1130042912?u=mokoto26644036

    可以麻煩你comment一下嗎?
    Thanks!

     
    • stevenukulele

      2013/09/09 at 22:52

      1.有無插電的分別在於可否駁擴音器
      2.插電的唔一定要駁AMP才有聲,你畀我睇果三支本身都可靠琴箱發聲。
      3.你想問初學者容易用什麼?插唔插AMP定細碼中碼?

      .如果買琴,還要考慮大小,你選的三支,有2支是細碼(21寸),1支是中碼(23寸)的。
      .如果你想音色好,唔太建議Mahalo
      .可以給我多點資料嗎?除$800 Budget外,你想要有無插電?什麼大小?外觀對你來說重要嗎?

       
  88. cherry

    2013/09/09 at 23:06

    21吋同23吋都可以考慮,自己prefer23吋多少少,因為手指笨,闊D應該容易按一D
    插電是bonus 不是must的
    看到這兩次電結他外型的,主要是因為型 XD
    如果不是這樣的造型的話,外觀不太重要,原木色,對上眼緣,不太奇怪就可以,主要想音色行先
    如果是沒有插電的,budget可能會tune down少少,去600左右

    thanks

     
  89. cherry

    2013/09/09 at 23:09

    如果沒有插電的,我看到這個http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1133592562?
    主要原因他寫是用上相思木
    Thanks thanks

     
    • stevenukulele

      2013/09/09 at 23:41

      .其實先要留意的是實木還是夾木,如果只是夾木,相唔相思,分別唔係係真係咁大。
      .你選那支的外型也不錯,UMA是台灣牌子,比Mahalo好。如果想試多D唔同的琴,建議先到ukehk.com走轉,再作決定。

       
  90. cherry

    2013/09/09 at 23:46

    其實夾木是甚麼意思呢?

     
    • stevenukulele

      2013/09/09 at 23:51

      即是夾板木,一層層的木片「痴」成一塊的木材

       
  91. Steven

    2013/09/11 at 21:29

    你好,我從未學過樂器及樂理,近來想學 Uki,請問是否應該用 Soprano 學起?但因為我有六呎身高,用 Soprano 好似好細,會不會用 Concert 比較好?不由 Soprano 學起會不會彈壞手勢?琴那方面,如果 Budget $1000 以下,請問會有甚麼推介?

     
    • stevenukulele

      2013/09/11 at 23:06

      請檢查email ^^

       
      • Steven

        2013/09/12 at 17:42

        謝謝你的解答。如果我想買書自學,除了 24 堂課那一本,你還會推介那本書?看到你的blog介紹過Ukulele for Dummies, 這本 OK 嗎?

         
      • stevenukulele

        2013/09/12 at 17:49

        ukulele for dummies是本非常好的入門書。如果你有ipad/kindle,建議考慮買kindle version,會平好多(因為唔使運費)。Amazon.com賣緊US$16左右,免運費。

        又或者你可以去書店望有無又得。

         
  92. KaIn

    2013/10/04 at 17:31

    你好,因為鐘意country music所以一直都想學結他,但無音樂底既話ukulele是否比較易上手? 自學會否很困難? 想買支好少少但唔太貴既,$400內有咩好提議?
    謝謝:)!

     
  93. myk

    2013/11/04 at 17:43

    1)請問你仲有無賣琴呀?
    2)請問taobo 上的 平價anuenue u900是否音質完全不行?

     
    • stevenukulele

      2013/11/04 at 19:08

      有呀!平價的都是假的,因為未試過,所以不知音質如何。

       
  94. mak

    2013/11/08 at 15:34

     
  95. Ding

    2013/11/20 at 13:45

    你好, Steven, 我一口氣看完以上的留言, 覺得你真的很喜歡Uke, 所以也很用心的回覆每一個留言.
    你的網頁真的很有用, 感謝你的每一個建議. 我剛剛接觸Uke, 看過你的文字, 我都想擁有一支Uke, 我見你提過KA-15S 和KA-S, 感覺是後者好一點, 對吧? 可以給些建議我嗎? 我原本預算是250-400, 現在我對KA-S有興趣, 請問你是否有貨, 可以回我電郵嗎? 謝謝!

     
  96. Cathy

    2013/12/07 at 17:23

    你好呀, 我未有Ukulele, 想試下。想問邊度多D卡通公仔或特別既Ukulele賣呢?
    同埋我係音樂白痴, 唔知易學嗎? Thanks!

     
    • stevenukulele

      2013/12/07 at 18:15

      卡通?我也不太清楚,你試下去ukehk.com睇睇。

      易學^^,不用擔心

       
  97. Cathy

    2013/12/07 at 20:08

    多謝你既回覆, 1。我想問粉紅色既UKULELE係咪唔多,大牌子個D。。
    Makala ma-sd / Mahalo u30g我都鐘意, 因為粉紅色, 還有其他選擇嗎?
    2。UKEHK係咪最多款架喇?
    Thanks!

     
    • stevenukulele

      2013/12/07 at 21:18

      通常入門級的琴才會色彩繽紛,makala和mahalo最穩陣。係,佢地最多款^^

       
  98. Cathy

    2013/12/07 at 22:52

    但你不是說這兩個都不太出色嗎?
    如果真係要選其一, 那選那個?

     
  99. Cathy

    2013/12/07 at 23:18

    ok, Thanks!

     
  100. Winnie

    2013/12/10 at 00:10

    你好,我想問一問你買ukulele的意見
    http://detail.tmall.com/item.htm?spm=a1z0d.6639537.0.0.xWRUYS&id=22664176484
    我係淘寶度見到呢間鋪,睇落拉圖同拉菲好似唔錯咁
    對比起你之前推介過既果鋪(http://item.taobao.com/item.htm?spm=a1z0d.6639537.0.0.xWRUYS&id=12246424667)
    你認為呢3部邊一部會比較好?
    謝謝

     
    • stevenukulele

      2013/12/10 at 08:27

      雲杉(我介紹)、紅松(拉圖)和相思木(拉菲)是三種不同的木,音質各有不同,只能說較喜歡那種,很難說那種較好。個人來說,當然是相思木(拉菲)較吸引,夏威夷產的相思木更是頂級ukulele的首選木材;當然,這個價錢,不知用的是什麼產地和什麼品種的相思木。但相思木單板,幾吸引。

      給果我買,我會選拉菲,另外,如果你真的買了拉菲,可否拍段片或錄段音來看看,因為我都有少少想買。^^

       
  101. Winnie

    2013/12/10 at 22:31

    謝謝你的意見,但我今日諗清楚,我諗住遲d先買黎學,因為即將會考試,遲d買可以學得更專注。我大約5月先會買,應該會依照你的意見買拉菲,所以如果你到時重未買的話我都可以錄段錄音給你,謝謝 😀

     
  102. Steven

    2014/01/13 at 16:31

    請問除左好出名專賣 uke 個網,香港仲有邊度有多啲琴可以試?我係新手,目前只有工x會課程跟那支 ukulele, 我想買支好少少的 concert, budget $1300 以下, 請問有乜推介?謝謝。

     
    • stevenukulele

      2014/01/13 at 21:49

      除左專門店,就只有劏你和拍屍會有多D款揀。可考慮$1300以內大牌子的實木面板ukulele,如 Ohana CK-20S / CK-22。

       
      • Steven

        2014/01/14 at 17:44

        請問如果價錢相若,你會推介 Kala 定係 Ohana? 另外想請教全單及面單分別大唔大?係咪夾板 vs 面單的分別會大於全單 vs 面單?

         
      • stevenukulele

        2014/01/14 at 18:14

        Ohana。全單及面單的價錢分別好大。
        太多因數影響,好難單純根據你的公式下結論 ^^!

         
  103. Zom

    2014/03/25 at 23:33

    師兄你好,我今年一月開始自學,so far有一支soprano一支super soprano,嚟緊打算換支concert,我原本本睇中Uluru嘅Manako II或Koa II,原因主要唔係強國產而且all solid又唔算好貴,但我同師兄你一樣有啞面情意結?我喺ukehk遠望過(因放喺玻璃房內)呢兩支似乎都係光面,即時有啲卻步,師兄有冇意見俾吓,如果budget最多4000又符合以上兩項原因兼係啞面嘅concert,有咩選擇?另外仲想問天氣潮濕時有咩基本嘅防潮方法?THX

     
    • stevenukulele

      2014/03/26 at 08:00

      Uluru無記錯應該是台灣的品牌,如果BUDGET4000,可以有其他選擇。我剛上ukehk.com網站幫你望一望,可考慮:
      1.Pono All Solid Acacia Concert Ukulele – PN-AC($2300)
      2.Pono All Solid Acacia Concert Deluxe Ukulele – PN-ACD($3300)
      3.Kala的Solid Golden Acacia Top系列(Kala的高階琴應該是美產的)等等

      防潮方面,我不太懂,可參考小新吉他館的一篇文章,看看幫唔幫到手:
      http://www.gita.idv.tw/bbs/viewthread.php?tid=4131

       
  104. Peace

    2014/05/20 at 15:18

    你好!我係新手,剛剛係taobao買左個23″Concert試玩,RMB158個種。佢送個調音器都ok既。但彈彈下第一線會走音,要再調較過,請問係咪個ukulele有問題呀??可能係平野啦..
    另外,我手指比較細,有時覺得好難按得好條線,彈出黎個音好沉,其實係咪21″岩我多D呢?

     
    • stevenukulele

      2014/05/20 at 15:36

      如果係新琴新弦,首周走音係正常的現象。如果係買左好耐,都係一彈就走音,就應該係個琴的質量麻麻地。有空去大琴行/ukehk找些$2000以上的concert彈一彈,看看是否仍然有好難按得好的感覺,如果一樣,應該係關你隻手細和唔夠力事。如果唔係,應該純粹係個琴的質量唔好。^^

       
  105. Peace

    2014/05/20 at 17:40

    原來係甘!想多問一下,如果係隻手細加唔夠力,係咪買Soprano or Concert 效果都係一樣咋?
    同埋6月都會開入門班嗎?

     
    • stevenukulele

      2014/05/20 at 17:46

      對,Soprano或Concert的影響遠不及琴本身質量帶來的影響大。

      會,6月4,11,18,25日旦逢星期三晚8-10將會有基礎八課,今晚(最遲明天)會有poster和開始報名。^^

       
  106. wong

    2014/05/27 at 11:53

    請問初學第一支,買以下哪一款較好?
    aNueNue Papa II
    aNueNue U900II

     
    • stevenukulele

      2014/05/27 at 23:47

      woo! 外在美與內在美的對決呢!Papa II因為是實木琴身,聲音會比U900II好;外型嘛,當然是U900II佔優;
      建議親身試彈,看看能否分辨出兩者音質的分別,如找不出分別,建議買U900II。

       
      • wong

        2014/05/28 at 09:39

        謝謝老師意見^__^

         
  107. sulli23

    2014/05/31 at 00:10

    我想買枝ukulele 試下自彈自唱
    女仔如果買concert 好唔好?
    300以下又得唔得?
    我想要深色原木色 又可以買咩好

     
    • stevenukulele

      2014/05/31 at 07:05

      女仔買Concert當然無問題^^
      300蚊買soprano都有少少勉強,Concert應該有難度 ^^!

       
      • sulli23

        2014/05/31 at 21:10

        彈唱女仔用soprano 定concert 好

         
      • stevenukulele

        2014/05/31 at 21:42

        可能Soprano會好一點

         
  108. Chan

    2014/06/14 at 11:48

    請問咩叫“玩具型”ukulele?
    同正常ukulele 有咩分別??
    未學過,買https://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/1132992667?u=c_music36210126&actsrch=srp2,得唔得?
    我怕我半途而廢,會浪費左錢

     
    • stevenukulele

      2014/06/15 at 13:08

      簡單來說就是質量頗差的琴,很多初學的朋友卻步的原因,是因為彈得唔開心(琴太差 → 難按弦、常走音、聲音唔好),彈出來的效果強差人意。我未彈道link入面的琴,畀唔到中肯的意見;建意你去琴行試玩一下品質較好的琴,比較一下link入面的琴,看看過唔過到自已果關。如果試完唔覺有咩分別,一買無妨。好平咁買一樣你唔o岩用的野,其實也是一種浪費。

       
      • Chan

        2014/06/15 at 23:48

        Thx!
        係ge,之前放棄學樂器真係有唔開心ge回憶,令我唔敢掂相關樂器。
        我打算揾d體驗班試下玩下先,親手掂下好d。
        如果上youtube學會唔會好易學壞手勢,係咪跟個老師學返咁上下先自己在鑽研落去?

         
      • stevenukulele

        2014/06/16 at 14:22

        找體驗班好;我認為初學者找老師學基本的,再網上自學是不錯的選擇。^^

         
  109. choi

    2014/07/05 at 13:17

    你好啊,我喺新手,對ukulele唔喺咁熟,想買翻支離學彈下,kala 嘅ka-s同ka-15s邊個好d啊,唔該比d意見啊.thank u

     
    • stevenukulele

      2014/07/05 at 13:19

      KAS 比 KA15S 質量更好一點,所以價錢貴少少

       
      • choi

        2014/07/05 at 14:03

        性價比離講,ks喺咪會好d?

         
      • stevenukulele

        2014/07/05 at 16:20

        對kas性價比較高;另外,kas用料也較ka15s好。

         
  110. choi

    2014/07/06 at 12:32

    thanks啊. 我已經落佐order啦

     
    • stevenukulele

      2014/07/06 at 12:58

      加油!Happy Strumming!

       
      • choi

        2014/07/06 at 13:27

        可惜妳度要上門學.唔喺都可以跟妳學.lol .anyway thank u

         
  111. Davis Sze

    2014/07/17 at 12:25

    請問 KALA KA-TE 和 KA-TEME 有什麼分別?? 那個好?? 謝謝!!

     
    • stevenukulele

      2014/07/17 at 13:45

      它們都是桃花心木造的琴,不過KA-TEME有仿虎紋楓木的設計;所以最大的分別在外觀上。實際彈奏手感和音質其實差唔多,所以只在乎你喜好。
      如果畀我揀,我會揀KA-TEME,因為靚d。^^ 你也可參考一下youtube網友的測琴報告。

      KA-TE

      KA-TEME

       
  112. Davis Sze

    2014/07/17 at 14:45

    Thanks.

     
  113. MSC

    2014/07/25 at 19:37

    朋友之前借左個俾我試玩…開頭都有試下chord(自己上網學)…但後尾工作太忙無玩…而家想重新學過…所以打算自己買返個。當時朋友借俾我哥個係PUKA…我想問下PUKA入門O唔OK? (其實我自己想買aNueNue U900…但價錢有點貴…同埋覺得自己新手係咪應該買啲平啲既試左先?)

     
    • stevenukulele

      2014/07/25 at 21:19

      我彈過pukuna la的全單系列,未試puka,不過佢地同公司,我想不會太差,可以一試。aNueNue設計部份都佔幾多錢。如果budget有限,都係買返puka/kala/ohana之類,性價比高些的入門琴品牌為佳。

       
  114. buertec

    2014/08/21 at 11:31

    Hello!!!! Kala KA-ASAC-T – Solid Acacia Tenor 和 Islander – Solid Mahogany Tenor MST-4哪个好点? thanks!!!

     
    • stevenukulele

      2014/08/21 at 11:44

      這是相苦的琴,質量、價錢也相苦,個人喜好,我會選kala,原因好無聊,我較喜歡kala的logo。
      如果想要多些資料,可以去

      http://www.theukulelesite.com/

      先搜尋”Island MST4″,選擇後按”Add to Compare”;再搜尋”Kala KA-ASAC-T”,選擇後再按”Add to Compare”,最後按右面的”Compare”,有資料和影片提供,可以好好比較再作出選擇了。另外,也可到ukehk.com 親身試試實物,不過之前Kala KA-ASAC-T好似無貨,唔知返新貨未。

       
  115. mswhy

    2014/08/25 at 15:17

    我是新手,從未試過接觸ukulele..
    想請問 應該買邊支好d

    1) http://www.ukulelehk.com/ohana-mahogany-soprano-ukulele-sk-10s/
    2) http://www.ukulelehk.com/kala-mahogany-soprano-ukulele-ka-s/

    – KALA KA-S原價比OHANA還要貴, 係咪代表好d?
    同埋去琴行試琴有咩要注意?

    thanks a lot (;

     
    • stevenukulele

      2014/08/25 at 15:39

      我覺兩者質量/名氣相約,你可從品牌或外型作決定。至於你說的「原價」差別,可能只是源於其母公司的訂價策略。
      不過我幫學生都係訂KALA的KAS,可能因為自己第一支琴是KALA,情有獨鍾。
      購買大廠的入門琴,特別留意琴身有無明顯的損傷就可以了。
      如果你意屬KALA的KAS,報多個價錢給你參考,因為我平時都有幫學生訂開KAS:街客$418,報班學生$390。

       
  116. mswhy

    2014/08/25 at 15:44

    咁請問如果想你幫我訂購可以幾時有貨? 同埋如何交收以及包琴袋嗎?
    因為我會拎佢去外國 😛

     
    • stevenukulele

      2014/08/25 at 15:48

      今個星期三晚我在油麻地有堂上,7:30油麻地地鐵站方便你嗎?或者你whatsapp我約時間亦可 9720 1729。
      KAS本身會跟一個入門的普通黑色琴袋。

       
      • mswhy

        2014/08/25 at 16:01

        whatsapp you already, thanks

         
  117. Nankai

    2014/09/03 at 10:00

    Steven你好,我是初學的沒咩玩過樂器,上個月在泰國同老婆買了一個平價圖案Kaka打算掛牆用,但玩了一個禮拜就喜歡了。可能是我手勢問題或琴的問題,硬係常常走音,掃chord一線常怪震走音。你覺得係什麼問題?

    我看了以上的comment,覺得買Concert比較適合我fret位長D易按D,請問budget一千以下有什麼建議?
    我想要深色一些,型D,當然音色也重要。
    喜歡 aNueNue Papa II ,但有一點貴。

    這個Mini C有什麼分別?香港有嗎?
    http://item.taobao.com/item.htm?spm=a230r.1.0.0.HFHEeJ&id=36685116488&ns=1#detail

    有其他介紹嗎?

     
    • stevenukulele

      2014/09/03 at 10:14

      照你的描述,未能確定是你掃弦的問題還是琴本身的問題,因為未睇過你彈。如果你單指1線,用怪震走音來形容,是琴的問題會高一點。
      Mini C 我想是在 Soprano 和 Concert 之間的新「品種」,香港買aNueNue因為我無入到,所以你去ukehk.com睇和買會穩陣d。
      $1000以下可以有不少選擇,選自己喜愛的外形、盡量選原木色、不要買花巧公仔琴、選一些大牌子如:Kala, Ohaha, aNueNue就無死錯人了。

       
      • Nankai

        2014/09/03 at 22:28

        謝謝,你有賣這幾個品牌嗎?

         
      • stevenukulele

        2014/09/03 at 23:11

        我只有賣KALA琴 ^^!

         
  118. Nankai

    2014/09/04 at 09:42

    那KALA有什麼Concert適合我?價錢?

     
  119. Nankai

    2014/09/04 at 17:40

    音色好嗎? 請問你有咩顏色同幾錢?

     
  120. Nankai

    2014/09/05 at 09:24

    謝謝,我有時間去看看。 請問這個品牌點? 上面有師兄提過
    http://detail.tmall.com/item.htm?spm=a1z0d.6639537.0.0.xWRUYS&id=22664176484

     
  121. Crystal

    2014/09/10 at 12:20

    Steven你好~
    我最近團購平價買o左個ukulele同試學o左一堂,都有興趣繼續自學,不過個ukulele就成日都tune唔o岩音 (百幾蚊貨仔…) 如果budget唔多(~$500),手指較短,初學者應該買邊一個牌子同型號呢?
    Thanks! 🙂

     
  122. Dennis

    2014/09/19 at 13:51

    其實我都算學咗近一年 ukulele, 一直用緊支Kala面單Concert, 樂理我諗叫一般般差啦.
    最近開始上網跟簡譖彈下單音, 我想再買多支全單Tenor, 因為佢有低音G.

    我睇你個site好多教學資料, 心得呀, 有幾個問題想請教下

    Q1. 我睇書見ukulele 指板有分唔同scale指法(好似話D scale, F scale等), 而我都見到上邊話唔建議用調音夾, 會唔會有啲心得可以分享下? 因為我淨係識睇簡譜(數字譜), 同一個數字好易亂, 我暫時都係跟住但照彈C.

    Q2. 有無地方/堂可以推介下, 可以Target番學獨奏 單音上? 我啲單音禁得唔熟, 係咪應該練到粒粒都禁得順先再練拍子?

    Q3. 我打算用3000以下 買支tenor, 請問你比較推介邊支? 我見價錢差唔多2000 – 3000, Kala KA-ASAC-TE 就相思木(我絶對只係迷信相思木比桃花芯好) 有埋pickup 但我練習時間有限, 可能好耐都用唔著(但係如果做recording, 聽番自己彈成點又可能好有用) . 你會唔會都有心水推介下?

     
    • stevenukulele

      2014/09/19 at 14:27

      低音G只不過係一條低8度的G弦,你支Concert換返條LOW G弦就可以了,不用去買TENOR。

      1.你問的心得是指?調音夾可以用,但唔建議過份依賴。至於彈好SCALE的方法是多練習就可以了。建議先練C大調音階,然後練F大調音階。
      2.如果有興趣,你可以先跟我學一堂,看看我教的是否你想學的。建議單音與拍子一齊練,如果一定要拆開練,先練拍子效果會更好。
      3.Kala KA-ASAC-TE不錯,我也有這支琴,值得推介。如果你有可能好耐都用唔著,建議你唔好買住;真係要做RECORDING錄返黎聽,齋用智能電話的錄音功能加你現有的CONCERT就已經做到,不用花額外的錢。

       
      • Dennis

        2014/09/19 at 16:39

        嗯. 我想保留番支concert用high g. 你11月會唔會開班? 我有個朋友都有興趣學Tenor但係佢未學過.
        其實我意思係我驚好耐用唔著個pickup ,因為我見無pick up 的KA-ASAC-T 基本都平400. 好似可以簡下Pono PN-AT, A’ama AA-ST etc

         
      • stevenukulele

        2014/09/19 at 16:58

        速成班因要夾地方,11月暫時未知,多數會開。私人班則夾到時間就可以開,詳情可參考附圖:

        明白,你要pickup純粹為錄音?插擴音器的機會多嗎?提提你,如果用電腦錄音,除了ukulele有pickup,還要有其他配件才成。

        Pono也是不錯的選擇。

         
  123. Chan

    2015/02/06 at 08:40

    咁耐ge post唔知你仲睇唔睇到覆唔覆呢?

     
    • stevenukulele

      2015/02/06 at 09:38

      睇到一定覆^^

       
      • Chan

        2015/02/07 at 19:22

        yeah!!真係超超超有心:3
        請問magic;hanknn;kaka對新手黎講好唔好?
        我見平平地就已經有一支…

         
      • Chan

        2015/02/08 at 00:58

        上淘寶見到:http://m.intl.taobao.com/detail/detail.html?spm=a1z5f.7632060.0.0&id=37950034251
        有幾支幾靚,o唔ok?

         
      • stevenukulele

        2015/02/08 at 18:00

        你預幾多budget,總之永遠相信一分錢一分貨

         
      • stevenukulele

        2015/02/08 at 22:52

        未聽過和未彈過這牌子 ^^! 畀唔到意見

         
  124. mari0

    2015/02/08 at 21:53

    你好啊,我最近考完試想學ukulele,但係唔知點選擇ukulele好..我主要系想用黎自彈自唱,手掌細手指唔長-_- 都唔知點樣選擇好…預計八百以下都可以接受..你有冇咩好介紹^^ 唔該曬

     
  125. Karen

    2015/06/08 at 14:35

    新手初學,呢支會唔會太貴?我未摸過上手但睇相就好鍾意個外形。
    http://www.ukulelehk.com/ohana-all-solid-mahogany-cutaway-concert-ukulele-ck-60c/?page_context=brand&faceted_search=0

     
    • stevenukulele

      2015/06/08 at 14:38

      如果會認真玩落去,這是一支值得買的好琴。^^

       
      • Karen

        2015/06/08 at 15:08

        Thanks for your reply….
        其實上堂用Soprano同Concert分別不大嗎?

         
      • stevenukulele

        2015/06/08 at 15:29

        分別不大 ^^

         
  126. Peter chan

    2015/06/23 at 23:42

    想問一下,新手想買ukulele,預算$500以下,現在淘寶有什麼好介紹?

     
    • stevenukulele

      2015/06/24 at 10:51

      淘寶本身不太熟,可以考慮一下連袋的Sole MS100
      http://www.cajonukulelehk.com/#!product/prd1/3948849291/sole-ms100-soprano

       
      • Peter chan

        2015/06/24 at 19:08

        看見上面的回覆,筆者好像有數次買淘寶ukulele 的經驗,當中有什麼是適合初學者的? 謝謝你😤

         
      • stevenukulele

        2015/06/24 at 22:19

        上面回覆大多是網友選了一琴再問我的意見,這篇文章是2010年時寫的,我那些老掉牙的淘寶經驗到現在也不update了^^!

         
      • Peter chan

        2015/06/28 at 03:42

        那麼筆者認為 ka-s ,ka-cem 同 ka-tem那款較好?

         
      • stevenukulele

        2015/06/28 at 06:10

        如果問題是那款較好,我會答三款都好。如果問題是那款較適合沒頭緒的初學者,我會答kas。

         
  127. kelvin ng

    2015/06/26 at 23:23

    你好,我學左ukulele幾個月左右,用的是雜牌soprano,但因為我手指較粗,彈chord時會覺得d手指好迫,想問下如果買過枝concert或者tenor情況會否改善?謝謝你!

     
    • stevenukulele

      2015/06/26 at 23:27

      會,因為concert同tenor琴格會比soprano闊一點

       
      • kelvin ng

        2015/06/28 at 21:29

        謝謝回覆!我budget預$5-600左右,請問有無邊隻牌子/型號的concert同tenor推介呢?

         
      • stevenukulele

        2015/06/29 at 08:40

        請檢查e-mail

         
  128. Lai Yin Tsang

    2015/08/19 at 09:45

    你好,我想買一枝UKULELE,但係我係一個對音樂感零既人,但好想試下,預算500,請問有冇推介,感謝

     
  129. Karen

    2015/08/20 at 00:03

    你好,我係新手想買一枝uku, budget$400上下
    想買KALA既KA-S或者KA-15S,想問您仲有冇賣?
    定係我應該直接去http://www.ukulelehk.com/ 既尖咀鋪買?

     
  130. Andrew Leung

    2015/08/25 at 15:17

    你好, 最近和教友借了一支uku玩.發覺真係非常適合任何年齡人士學習.所以想買支中階同教友夾歌.係搜尋網上資料找到你這網站.好開心一口氣睇晒所有留言同其他資料.如果買單板concert.
    sole-kc388 同 Ohana Solid Mahogany Top Concert Ukulele – CK-20S. 呢2支請俾少少意見,或者其他推介.預算大約1200左右.

     
    • stevenukulele

      2015/08/25 at 16:40

      這兩支也是好選擇,
      Sole kc388 相思木面單(一般認為音色比較沉厚);
      Ohana CK20S 桃花心木面單(一般認為音色比較清亮);
      因為兩種木各有特色,我自己有一支相思木的tenor和一支桃花心木的concert,因為純粹個人喜好,那種木較好要視乎你自己喜好。如果你對音色沒特別偏好,可以從外觀入手,選一支外型較合心水就可以了。^(++++)^

       
  131. Andrew Leung

    2015/08/26 at 09:52

    好的.星期五去走走上手看看.謝謝

     
  132. kwan hung Mak

    2016/03/31 at 14:45

    ukulele不同弦線的材料不同對聲音有影響嗎?
    可否推介一支ukulele和木結他聲音相似的ukulele?嗎

     
    • stevenukulele

      2016/03/31 at 16:48

      會架,有些如Auila的弦會響d,如Worth的弦會柔和d,當然同一品牌的弦都有不同系列和質材,總之弦的質材絕對會對聲音有影響。
      如要與木結他聲相似,選雲杉木面板(淺色那種)的琴,聲音就會較似木結他的了。

       
  133. james

    2016/08/21 at 01:06

    之前抽獎抽到個ukulele,最近攞出黎玩下,覺得唔太好禁同要好大力,想問下個個ukulele都係咁定我果個既問題?因為佢係五顏六色玩具feel多,如果想玩落去,係咪買返個正常少少既好?

     
    • stevenukulele

      2016/08/21 at 07:56

      聽你的描述,問題多數出在那UKULELE身上,建議買$4-500左右,原木色的入門琴會好一點。

       
  134. Brookie

    2016/09/18 at 00:08

    Steven Sir: 請問 Big Island – Honu 可去那裡買?
    Tenor with pickup 大約預幾多 budget ?

     
    • stevenukulele

      2016/09/18 at 08:35

      我之前係香港搵唔到,所以係中國代理www.volcanomusic.com.cn度網購,但近排個網好似down左,你試下打去ukehk.com問下佢地有無。我支soprano無pickup訂價都三千幾,你要tenor with pickup可能最少都要預六千樓上。

       
      • Unicorn

        2016/09/19 at 14:25

        我上年喺日本嘅Amazon買咗枝Big Island HONU,用轉運公司送返香港,參考吓:

         
  135. miss chu

    2016/10/03 at 11:53

    請問我個人比較高大, 手指粗. 用26吋UKULELE 適合嗎?
    你上面所指BARITONE – 是指26吋UKULELE嗎?

     
    • stevenukulele

      2016/10/03 at 14:42

      視乎用途,如果是彈唱,其實大(26吋Tenor)、中(23吋Concert)或細(21吋Soprano)碼都可以。

      建議搵實物試試,看見你的擔心,可考慮大(26吋Tenor)或中(23吋Concert)的Ukulele。

      文中Baritone是加大碼的琴,一般香港很少地方搵到,調弦也不同,不建議考慮這個SIZE的琴。

       
  136. Oscar

    2016/10/09 at 16:40

    Hello Steven Sir, 我係新手想買一枝uku, aNueNue Aqua One & Only Series Concert Ukulele – AQUA-002適合嗎?或有沒有其更適合新手的可介紹給我. Anyway thanks~

     
    • stevenukulele

      2016/10/09 at 17:11

      Oscar 你好,anuenue Aqua one & only series是不錯的選擇,另外也可考慮一下Sole的MC90:

       
  137. OYO🐰 🐻 (@OYO71329156)

    2016/10/09 at 17:15

    Hello steven sir,我係新手想買一枝UKU自學鑽研下,(aNueNue Aqua One & Only Series Concert Ukulele – AQUA-002) or (Ohana Concert Ukulele Zebra-wood)會合適嗎?或有冇其它推介for初學的,我應該偏向solo多過彈唱,係咪揀concert較好? Budget within 1000都ok(想認真學同練^^)
    Anyway, thanks~~

     
    • stevenukulele

      2016/10/09 at 17:25

      斑馬木UKULELE的聲音會有少少不同,如果你彈過覺得OK,我會建議OHANA;否則,ANUENUE也是不錯的選擇。
      如果你偏向SOLO,CONCERT一定好過SOPRANO。
      另外亦可考慮一下Sole的MC90:

       
  138. OYO🐰 🐻 (@OYO71329156)

    2016/10/09 at 20:35

    Sole-MC90 (concert)還有沒有學生折扣?

     
  139. ANNAK

    2017/01/25 at 16:43

    HELLO~~最近想學Ukulele, 偶爾看到你的文章,
    你介紹的kala ka-15s , 我在UkeHK網頁內找不到相關牌子型號, 是不是已經沒有出了?(才發現是2010年的文章..) 那現在有什麼推介呢? 400-700元左右也可以。 我想買支音色比較好的。
    因為我很喜歡唱歌,想用來自彈自唱,Soprano是否可以? 請問有什麼推介?非常感謝!我是女的

     
    • stevenukulele

      2017/01/26 at 12:17

      Annak你好,
      對,那是很多年前的。近來有一個牌子sole也不錯的。(https://goo.gl/ARHrex)
      Sole的MS90和MC90的聲音、質量和性價比也相當不錯。
      彈唱一般Soprano也可以,建議親身試彈實物可能會更清楚那個更適合自己。如果問我意見,我會建議選Concert,因為大少少,對我來說,自彈自唱時更容易handle一點。
      如果還有其他問題,可以直接whatsapp我97201729。

       
  140. kakababe

    2017/03/15 at 05:25

    Hi dear~
    我看到ukehk的網業中有aNueNue Soprano 嘅aNN-900Baby, aNN-900S, aNN-UBaby, aNN-US 好可愛, 我想問,我是一個初學者報了還未開始上堂,我可以選擇已上的嗎?聲音好嗎?但其實我也現有一支Oscar Schmidt OU12 Soprano Ukulele夠用嗎? Thanks, btw thanks for all the sharing….very useful.

     
    • stevenukulele

      2017/03/15 at 10:53

      aNN-900Baby, aNN-UBaby較Soprano Size細,不建議初學者使用。
      aNN-900S, aNN-US外型漂亮,價錢偏貴(外型漂亮嘛),你當一半的價錢是畀係外型和品牌上。如果價錢唔係需要考慮的因素,是不錯的選擇。

      Oscar Schmidt OU12本也不錯,可參考以下片段,暫時來說,相當夠用。

      建議先上堂,認識多了,再考慮新琴的取向。

       
      • Louise

        2017/08/11 at 14:24

        你好,Steven,我有兩個女,小朋友想學Ukulele,對Kala KA-S有興趣,打過去ukehk同Tom Lee都無賣呢款啦,請問你還有賣此款ukulele嗎?

         
  141. Nyu

    2018/02/21 at 00:37

    好開心search到Steven嘅page,獲益良多。我對21吋嘅babygkUkulele有興趣,也想帶三歲幾嘅仔仔去學,想買一支Ukulele。暫時留意到 Anuenue U900,Oscar Schmid OU12 和 Evergreen 21吋斑馬木…請 Steven 推介一下邊隻好,我同小朋友用嘅 ukulele 會不同嗎?

     
    • Nyu

      2018/02/21 at 03:32

      不好意思,打錯字…我想說,我對21吋嘅ukulele有興趣

       
    • stevenukulele

      2018/02/21 at 21:44

      1.三個牌子中我覺得Anuenue>Oscar Schmidt>Evergreen(其實我未聽過這牌子)會好一點。不過U900應該會係最貴果支。
      2.我教緊兩兄妹,妹妹四歲、哥哥七歲,21″琴對妹妹來說都有點大,如果有budget,可以考慮Anuenue Baby-U給小朋友,你用21″或23″。如果無budget,可以買一支21″一齊用,不過小朋友可能會辛苦一點。
      3.Baby-U的資料可以參考下面網址,那是我和朋友合作的店結業後餘下清貨的貨尾,所以會便宜一點。
      https://www.facebook.com/pg/steven.ukulele/shop/
      如果想幫襯返大商舖,可以到ukehk的網站望望 ^^

       
      • Nyu

        2018/03/09 at 12:06

        多謝您的回覆。我看見有一個牌子叫 Mozart,您覺得和 Oscar Schmidt OU12 比較,邊一個較適合初學者?

        Mozart UK600 桃花心木 21″ Soprano 連小結他套
        尺寸:21寸長 (54厘米)
        琴格:15格/ 白銅
        面板/ 背側板:桃花心木
        琴柄:斑馬木
        指板/ 琴馬:玫瑰木
        琴弦:進口Aquila尼龍琴弦

         
      • stevenukulele

        2018/03/09 at 12:11

        個人喜好,我覺得Oscar Schmidt 好一點

         
      • 命泛寶藍

        2018/03/22 at 15:48

        Steven, 我想請教一下關於 ukulele tuner,有度數和沒有度數的分別,會不會是有度數的 tune得準確 D?如果要選,您會點推薦?

        A’ama Chromatic & Ukulele Tuner (AT-200)
        兔野 U900 Tuner Chromatic for Ukulele
        AROMA AMT-530 拍子機+調音器 Tuner/Metronome

         
      • stevenukulele

        2018/11/16 at 17:44

        sorry, 因為轉左hosting,抱歉現在才發現留言和回覆,你指「有度數」的意思是?
        你說的三款tuner我都有,以美觀、易用和準確度來說,我三票都會給兔野,所以我會推薦兔野 U900 Tuner Chromatic for Ukulele。

         

回覆給sky 取消回覆