RSS

你是我的一切 You Are My All In All

15 三月

送給一位很喜歡這首歌的好朋友


韓文原版:

國語版:

 
2 則迴響

Posted by 於 2012/03/15 in Uke樂曲

 

標籤: , , , , , , , , , ,

2 responses to “你是我的一切 You Are My All In All

  1. Nick Choco

    2012/03/15 at 17:54

    你好Steven
    請問而家$500-600 budget仲有咩推介?
    我係新手
    無結他底
    但想買一支ukulele認真練下
    我睇左你個blog幾日
    但好似而家出面已經無乜平價ukulele
    去過尖咀專門店睇
    KALA平價果D已經無晒貨
    上美國網搵KALA KA-15S都仲有少量貨
    但剩係運費都要幾舊水…
    加埋支ukulele都成千蚊…
    咁我係咪要加budget到$1000…?

     
    • stevenukulele

      2012/03/15 at 19:28

      很久沒接觸UKE的品牌和價錢,怕我的資料也不太update,剛幫你上網瀏覽一下:
      yahoo拍賣有三支ohana都在你的budget之內。

      如果你budget上調到$1000,可考慮專門店aNueNue$900左右的入門琴。
      那裡好像有很多新的品牌,不過我嫌佢地的logo唔靚,所以無試過。

      睇黎有機會要去試下,update下自己的資料。:p

       

發表迴響

 
